  • Data: 2003-08-22 14:03:47
    Temat: Re: Telekomunikacyjne jaja
    Od: "Sekret" <s...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "vihoo" <w...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:bi50mt$m99$1@atlantis.news.tpi.pl...
    > Ale jakim prawem telekomunikacja zmusza swoich klientów
    > do zmiany warunków umów, likwidując przy okazji rabaty?
    > Czy ktoś może odpowiedzieć na to pytanie? Czy to w ogóle jest legalne? Czy
    > tpsa robi sobie ze mnie i swoich klientów jaja?

    TPSA jak zwykle robi sobie jaja, ale nie o nich chciałam pisać.
    Polecam BARDZO DOKŁADNIE przestudiować umowę z TPSA, którą podpisałeś.
    Nie chcę Cię martwić, ale bardzo możliwe, że tam jest zastrzeżenie, że np.
    TPSA ma prawo do zmiany 'tego i śmego' po wczesniejszym poinformowaniu
    klienta.... etc..
    Zobacz jakie są warunki wypowiedzenia umowy, bo może się okazać, ze jesli
    nie zgodzisz się na zmianę to TPSA sama wypowie Ci umowę (byłby to skrajny
    debilizm, ale w NORMALNEJ umowie każda ze stron ma prawo od niej odstąpić na
    okreslonych w tejże umowie warunkach).
    Głowa do góry - jeśli nie znajdziesz odpowiedzi na swoje pytania we
    własnoręcznie podpisanej umowie to prawo winno być po Twojej stronie.
    Zauważ, ze np PLUS do nie zmusza swoich klientów do zmiany taryf na nowe.
    Jeśli ktoś podpisał umowę 5 lat temu i ma ochotę działać wg tamtych warunków
    to działa!
    Jeśli ktoś zmienia warunki umowy to dwie strony muszą się na nie zgodzić
    (podpisami!!!). prawdopodobnie jeśli się nie zgodzisz - potraktują to jako
    wypowiedzenie (bo tak pewnie jest w Umowie)

    M.