  • Data: 2003-08-22 12:49:14
    Temat: Re: Telekomunikacyjne jaja
    Od: "vihoo" <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > TPSA poprostu likwiduje usługe Octopus ISDN podobnie jak zlikwidowała
    > telegram, jeśli nie chcesz to masz możliwość skorzystać z okresu
    > miesięcznego wypowiedzenia, TPSA może to również zrobić za Ciebie na
    > takich samych zasadach

    Sorry, ale gdzie wyczytałeś to, że tpsa likwiduje usługę Octopus ISDN?

    W informacji jaką dostałem z telekomunikacji wynika, że cytuję:
    "Dotychczasowa nazwa Octopus ISDN zostaje zastąpiona nazwą linia cyfrowa
    ISDN TP,
    zaś dwa rodzaje dostępów ISDN otrzymują nazwy "ISDN TP biznes" (Octopus S)
    oraz "ISDN TP biznez pro" (Octopus XL)." ..koniec cytatu
    Gdzie tu mowa o likwidacji usługi? Przy okazji likwidując rabaty, o co mi
    najbardziej chodzi.