  • 1. Data: 2008-09-29 19:53:36
    Temat: Ekwiwalent za urlop
    Od: Reseller <r...@o...pl>

    Witam,
    mam zagadkę, czy do wypłacanego ekwiwalentu za niewykorzystany urlop
    wlicza się też premie uznaniowe i regulaminowe?

    Pracowałem w jednej instutucji zarabiając 2.400 brutto,
    do tego dochodziła premia regulaminowa w wysokości 11% wynagrodzenia i
    10% premii uznaniowej - wypłacane z dołu, czyli premia za miesiąc marzec
    razem z pensją za miesiąć kwiecień.
    Miałem zaległy urlop 10 dni przy wymiarze 7godzin 35minut dziennie przy
    pełnym etacie.

    Wg schematu wyliczyłem, że powinienem dostać 1.380 zł ekwiwalentu.
    Rozumiem, że zaległe premie też powinny być mi wypłacone - 504 zł
    brutto, czyli około 422 zł netto.

    Razem około 1.800 zł, na konto przelali mi niespełna 1.200 zł, czyli
    ekwiwalent liczony od gołej pensji brutto - czy to zgodne z prawem i
    zasadami naliczania ekwiwalentu?
    --
    Reseller

  • 2. Data: 2008-09-29 20:04:28
    Temat: Re: Ekwiwalent za urlop
    Od: "basti78" <b...@o...pl>

    przy niejednorodnych zarobkach liczy się średnią z 3mcy, przy duzych
    rozbieznosciach z 6mcy

    wchodzi CAŁOŚĆ jaką dostajesz, czy sie nazywa podstawą czy premią nie ma
    znaczenia.

    Sebastian

  • 3. Data: 2008-09-29 20:30:51
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    basti78 pisze:

    > wchodzi CAŁOŚĆ jaką dostajesz, czy sie nazywa podstawą czy premią nie ma
    > znaczenia.

    Nieprawda.
    Premie regulaminowe się wlicza do tej średniej a premii uznaniowych nie.

    --
    @2008 Johnson
    Im bardziej chore państwo, tym więcej w nim praw.