  • Data: 2008-11-03 08:25:54
    Temat: TUW i próba wyłudzenia
    Od: SynthSyntax <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Witam
    W piątek odebrałem list polecony (potwierdzenie odbioru) od pewnego
    towarzystwa ubezpieczonego. W środku nakaz zapłaty kwoty 455 PLN na
    konto lub w kasie TUW tytułem brakującej składki na ubezpieczenie OC.
    Sprawa dotyczy roku 2006 kiedy to byłem właścicielem samochodu,
    którego dotyczy sprawa - następnie ten samochód sprzedałem
    (16.07.2006) a do TUW w wymaganym terminie 30 dni od daty transakcji
    dostarczyłem umowę kupna-sprzedaży (na oryginale, który posiadam mam
    pieczątkę TUW i datę wpływu). Tak więc jestem czysty i uważam, że TUW
    szuka jelenia, który może gdzieś tam wyrzucił tą kopię i ładnie
    zapłaci bo dowodu żadnego nie mam. Uważam to zachowanie TUW za
    bezczelność i celowe działanie - w związku z tym mam pytanie czy takie
    coś podchodzi już pod wyłudzenie lub próbę wyłudzenia i mogę do
    zgłosić do właściwego urzędu (Prokuratura). Bardzo nienawidzę tego
    typu "tanich" przekrętów i nie chciałbym odpuścić.

    Z góry dziękuję za odp - przejrzałem archiwum grupy ale nie natrafiłem
    na satysfakcjonującą odpowiedź.
    Pozdro
    Synth