  • Data: 2008-11-03 15:10:12
    Temat: Re: TUW i próba wyłudzenia
    Od: Flo <f...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    szerszen pisze:

    > no coz, pieniacze sa wsrod nas :)
    > po co 5 zlotych, mialem niedawno podobna sytuacje, wystarczyl telefon,
    > pani po drugiej stronie obiecala ze sprawdzi, za pare minut zadzwonila i
    > przeprosila za klopot, sprawa oczywiscie sie wyjasnila

    Dokładnie miałem to samo z firmą Uniqa.
    Różnica była tylko taka, że *zażądali* dostarczenia potwierdzenia
    złożenia przeze mnie wypowiedzenia.
    Poinformowałem Panią, że już raz u nich byłem i to wystarczy, a żądać to
    sobie mogą. Mają sobie sami u siebie odszukać wypowiedzenie i tyle.

    Więcej telefonów nie było, więc pewnie znaleźli.

    Co do TUW-u to raczej pomyłka.
    Nigdy na nich nie narzekałem (płacąc składki i otrzymując
    odszkodowania). Pewnie jakaś pomyłka lub ktoś jakiś papierek zgubił.
    Wszystko da się na spokojnie wyjaśnić, a zacząć należy od telefonu. Nic
    wysyłać nie musisz chyba, że z grzeczności. W przypadku jakiegokolwiek
    dalszego postępowania z ich strony (chociażby egzekucja) twoje
    potwierdzenie złożenia wypowiedzenia zakończy temat.
    Tylko czy warto się później denerwować?

    --
    I wszystko jasne :)
    GG - 2539855