  • Data: 2008-11-03 12:08:14
    Temat: Re: TUW i próba wyłudzenia
    Od: "gargamel" <s...@d...na> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "SynthSyntax" napisał:
    >myślisz, że jakbym nie miał potwierdzenia to
    >ktoś z TUW próbowałby ze mną to wyjaśniać - podejrzewam, że sprawa
    >byłaby prosta - ma Pan zapłacić i koniec - dlatego ja też podchodzę do
    >sprawy w ten sposób - niestety miałem już kilka razy do czynienia z
    >podobnymi sprawami i zawsze to ja (klient) muszę coś tam wyjaśniać,
    >udowadniać i z góry mogę założyć, że jak w 100% nie jestem czysty to
    >nie ma zmiłuj. Teraz sytuacja jest odwrotna, a poza tym skąd wiesz, że

    a ja mam taki pomysł, zadzwoń do nich, czy przejdz się i powidz że sprawę
    załatwiłeś przecież 2 lata temu tak i tak i że powinni to w swoich papierach
    mieć, a ty masz taki bałągan w domu że nawet nie wiesz czy to leży gdzieś
    pod szafą, czy już dawno w koszu:O)

    jak mają uczciwe zamiary to sprawdzą to w swoich papierach (aż dziw że
    najpierw nie sprawdzili),
    a jak chcą ciebie oszukać to pewnie złożą sprawę w sądzie, poniasą słuszne
    koszta, a ty w ostatnim momencie znajdziesz pod szafą swój dokument z ich
    pieczątką i sprawę masz wygraną a oni niech bulą, dodatkowo wtedy możesz ich
    pewnie jeszcze pojechac kosztami za próbę wyłudzenia:O)

    p.s. też nie lubię tych sk****synów:O(