  • Data: 2007-11-26 17:03:09
    Temat: Sytuacja na przejsciu dla pieszych ciag dalszy
    Od: "Yzedef" <w...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam ponownie
    Jakis czas temu pisalem o sytuacji jaka mialem na przejsciu dla pieszych w
    ktorej pieszy uszkodizl mi w aucie z kopa tylny blotnik i oskarzyl o
    potracenie, mialem dylemat jesli pameitacje poddac sie doborwolnie karze i
    przyjac 300zl mandatu albo sadzic w grodzkim, wybralem druga opcje.. i teraz
    jak wspominalem osobno zglosilem odrebna sprawe o zniszczenie mienia przez
    tego pieszego, i teraz pojawily sie nowe fakty.. zeznania zlozone sprawa o
    potracenie chyba juz poszla do sadu??? a tu dzis koles dzowni i bardzo prosi
    o wycofanie oskarzenia... bo on nigdy nie karany itp. i ladnie prosi ze
    pokryje koszta naprawy.. ze wycofa swoje oskarzenie w drogowce (swoja droga
    policjant ktory przyjmowal sprawe dobrze mowil ze tak bedzie choc w to
    watpilem), nie jestem msciwy czy cos i perpektywa wloczenia sie po sadach
    tez mi nie pasuje i moge wycofac oskarzenie tylko jak to wszystko zrobic aby
    nie potknac sie??, koles chce mi przelac kase na konto z tytulem iz za
    zadosc uczynienie takiej a takiej spraey.. dodatkowo cos mowil o jakims
    oswidczeniu zeby mu wypisac ze nic nie bede roscil itp.
    jest cos takiego wogole?? tak sie robi ??, ja sobie mysle iz wpierw on
    wycofuje sprawe o potraceniu.. ja to potwierdzam u policji ze cos takiego
    mialo miejsce
    robi mi przelew... mam akse na koncie i ide wycofac swoje oskarzenie??
    pytanie.. czy on pozniej nie mozesz nic odemnie roscic ?? ze jakas kase od
    niego wyludzilem itp?? jak to rozegrac ??

    Z gory dzieki wszystkim za odpowiedz

    Pozdr