  • Data: 2007-11-27 23:10:49
    Temat: Re: Sytuacja na przejsciu dla pieszych ciag dalszy
    Od: "K." <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Co do zasady postępowanie o uszkodzenie mienia
    > prowadzi się na wniosek pokrzywdzonego.

    Zgadza się.

    > Tu, z jakiegoś powodu pokrzywdzony
    > utrzymuje, ze nikt go nie pytał o wniosek.

    Autor ze swoim znajmoym prawnikiem namieszali w poście :-). W pierwszym poście
    autor napisał "ja zalozylem sprawe karna o uszkodzenie mienia" a
    dzisiaj "postepowanie zostalo wszczete z urzedu". Ale to dzisiajsze
    stwierdzenie podał na podstawie opini znajomego prawnika. Dlatego
    stwierdziłem, że prawnik musi się douczyć :-)

    > W poście z 9:06 2007-11-27 pytający utrzymuje, że jego prawnik ustalił, że
    > postępowanie zostało wszczęte Z URZĘDU przez prokuratora.

    Prawnik nie ustalał. Z postu wynika, że był to "telefon do przyjaciela" :-)

    > Zastanawiam się, czy aby ubezpieczyciel samochodu, który pokrył szkodę
    > z AC nie może takiego wniosku złożyć.

    Chyba żaden ubezpieczyciel nie działa tak szybko :-)

    Masz rację w swoich domysłach - ale nasza dotychczasowa różnica zdań wynika
    chyba z tego, że luźną opinię prawnika przyjąłeś jako ustalenia a ja
    jako "telefon do przyjaciela".

    K.