  • Data: 2007-11-27 08:06:56
    Temat: Re: Sytuacja na przejsciu dla pieszych ciag dalszy
    Od: " " <y...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Potrącenia pieszego w ten sposób on jednak wycofać nie może, bowiem to jest
    > ścigane z Urzędu. Stad potrzebne jest ci jego oświadczenie. W ten sposób
    > najprawdopdoobniej sąd w Twojej sprawie sprawę umorzy. Inna sprawa, że
    > pacjent naraża się na zarzuty z art. 233 i 234 kk. Ale o tym bym na Twoim
    > miejscu go nie informował, jeśli nie chcesz, by się wycofał ze swoich
    > oświadczeń.

    Hej
    Dzieki za odpowiedzi, powiem szczerze iz troche nie wiem jak to rozegrac,
    gdyz wczoraj rozmawailem ze znajomym prawnikiem i on sugerowal mi aby nic nie
    wycofywal, poniewaz cale postepowanie zostalo wszczete z urzedu przez
    prokuratora (wlasnie tego nie wiem czy policja puscila juz sprawe dalej) gdyz
    koles mowil ze dostal zarzut z art. 288, no i prawnik ten mowi, ze cala
    machina ruszyla i jesli teraz pojde i wycofam to moge zostac oskarzony przez
    prokurature o skladanie falszywych zeznac i sam moge miec problem ?? dobrze
    mowi ?? on zajmuje sie sprawami gospodarczymi wiec na karnym super nie musi
    sie znac dlatego tutaj pytam.. ?? zadzwonie i zapytam policje na jakim etapie
    jest sprawa.. koles mowil ze dali mu czas do piatku aby ze mna probowal sie
    dogadac.. pozatym troche glupio ze dali mu na mnie namiary.. ale to inna
    sprawa..

    Czekam na dalsza pomoc i z gory dzieki ;-)
    Pzdr