  • 21. Data: 2009-07-02 06:29:22
    Temat: Re: Straż miejska - korespondencja
    Od: "Tadeusz" <...@s...onet.pl>

    Użytkownik "Robert Tomasik" <> napisał w wiadomości news.pl...

    > Co do braku odpowiedzi na Twoje pismo, to obowiązku ustosunkowywania się
    > do każdego pisma nie mają.

    IMO zgodnie z Kodeksem Postępowania Administracyjnego - MAJĄ taki
    obowiązek...

    --
    pozdrawiam
    Tadeusz

  • 22. Data: 2009-07-02 06:58:03
    Od: "Arek Margraf" <m...@p...onet.pl>

    Użytkownik " Robmon" <6...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    > Poniżej link do otrzymanego zdjecia:
    > http://tiny.pl/3zg8
    > Pragnę podkreślić, iż zdjęcie robione tym fotoradarem (MULTANOVA)może
    > zaznaczyć na fotce obszar pomiaru prędkości dwoma znacznikami. Na
    > powyzszym
    > ujęciu znaczników brak. Mam w związku z powyższym wątpliwości czy pomiar
    > dotyczy mojego samochody czy też wyciętego. Mam nadzieję, iż zamieszczona
    > fotka dużo wam wyjaśni.

    Poproś o zdjecie twarzy, gdyż z auta kożysta wiele osób (bo śsużbowy, bo z
    żoną, bo z dziecimi, bo ze szwagrem) i nie jesteś w stanie odpowiedzieć kto
    w danym momencie je prowdził); Ale oczywiście jak zobaczysz twarz będziesz
    wiedział od razu.

    Albo wskaż wszystkie możliwe osoby które prowadzą ten pojazd tak by ci nie
    zazucili że domawiasz.

  • 23. Data: 2009-07-02 07:36:15
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Baloo" <b...@o...eu> napisał w wiadomości

    > Bo Ty tak twierdzisz?

    czy ty jestes naprawde taki naiwny czy tylko rzniesz glupa na grupie

    a pamietasz moze sprawe zdezolowanego jelcza czy stara, ktorego max predkosc
    bylo chyba 70 a dostal fotke z fotoradaru z predkoscia ponad 100?

    facet tez wygral i nie wiem czy wtedy sytuacja tez nie byla podobna, ze
    fotka strzelana byla osobowce ktora go wyprzedzala

    a tutaj jesli sa dwa pojazdy, to ide o zaklad, ze kazdy z nich dostal liscik
    z fota i blankiet wplaty, bo w kocnu statystyki sie przez to poprawiaja

    > Co poszłoby do kosza?

    madnaty i statystyki by sie poprawily

    tego wlasnie nie rozumiem, kiedys o ile mnie pamiec nie myli, fotoradary
    strzelaly dwie foty, jedna po drugiej i nie bylo problemu ze stwierdzeniem
    ktorego auta dotyczy zdjecie

  • 24. Data: 2009-07-02 08:16:48
    Od: "Emka" <e...@o...eu>

    " Robmon" <6...@N...gazeta.pl> napisał

    > Mam w związku z powyższym wątpliwości czy pomiar
    > dotyczy mojego samochody czy też wyciętego.

    A skąd wiesz, że na wyciętym fragmencie był jakiś samochód i że ten fragment
    jest objęty pomiarem radaru?

    E.

  • 25. Data: 2009-07-02 08:46:59
    Od: "TomaSz." <u...@o...pl>

    Z pamiętnika internauty.
    Własność: 'Robmon'
    Wpis z dnia 02-07-2009:

> [...]
    > dotyczy mojego samochody czy też wyciętego. Mam nadzieję, iż zamieszczona

    Powiem tak - szczerze wątpię, żeby obszar pomiaru ktoś ustawił na skraj
    kadru - dupa Twojego auta jest praktycznie w centrum kadru i idę o zakład,
    że pomiar miał miejsce właśnie w jego okolicach - bez sensu byłoby ustawiać
    radar tak, był łapał w ostatniej sekundzie właśnie znikający z pola
    widzenia pojazd.

    Co do wyciętego fragmentu - podejrzewam, że mógł tam ktoś po prostu iść
    poboczem - widoczenie SM uznała (IMO słusznie), że rozpowszechnianie
    wizerunku przypadkowego przechodnia dobrym pomysłem nie jest (wiem, mogli
    zamazać jedynie twarz, ale możliwe, że to przekraczało umiejętności
    operatora programu graficznego :) )

    Ale jest i druga strona medalu:
    1. Co to za biała smuga na prawym kole?
    2. Dlaczego masz dwie tablice rejestracyjne - górną nieczytelną i dolną
    widoczną już całkiem nieźle?
    3. Dlaczego dolna tablica nie jest umocowana centralnie na środku, tylko
    lekko z lewej strony?

    To nawet nie jest fotomontaż - to jego parodia.

    --
    TomaSz.

  • 26. Data: 2009-07-02 08:47:25
    Od: Herald <h...@o...eu>

    Dnia Thu, 2 Jul 2009 01:06:50 +0200, Baloo napisał(a):

    > Chodziło mi o to, skąd podejrzenia, że powyższa sytuacja ma/miała/mogła
    > mieć miejsce?

    Zupełnie z dużą dozą prawdopodobieństwa można przyjąć że jeżeli ten
    usunięty kadr stanowi równolegle poruszający się pojazd w tym samym
    kierunku co pojazd naszego bohatera - to jest niemalże pewne że jest druga
    sprawa w toku :)
    Z tym że w drugiej sprawie uczestniczy ów wycięty kadr, ale bez naszego
    bohatera :)

    > Jeśli więc masz inne sprawdzone informacje, to się nimi podziel.
    > Bo na razie zrozumiałem, że chcesz za wszelką cenę wykazać, że SM czy
    > policja nie mają bladego pojęcia o tym kto i w jaki sposób programuje
    > radary.

    Stary - gminy kupują fotoradary dla biznesu. Tu nie chodzi o "dobro
    społeczne" czy też o działania profilaktyczne, prewencyjne - tu chodzi o
    KASĘ, KASĘ i jeszcze raz KASĘ.
    A zaczęło się od Czeladzi :))))) - pochwalili się ile maja przychodu z
    fotoradaru i już 3/4 gmin zaczęło kupować fotoradary. Pozatym przy samych
    zakupach i obsłudze popełniano MULTUM PRZESTĘPSTW..... a ty taki dziecinnie
    naiwny jesteś ... wracaj do piaskownicy balon, wracaj :)

  • 27. Data: 2009-07-02 08:58:39
    Od: Herald <h...@o...eu>

    Dnia Thu, 2 Jul 2009 00:57:07 +0200, Baloo napisał(a):

    > Da się powiedzieć właśnie na podstawie tego, co napisałem wyżej.

    Czy nie wygrałeś przypadkiem bigbradera w pierwszej edycji i nie jesteś
    strażnikiem miejskim? Bo masz poziom intelektualny pasujący idealnie do
    takiego zajęcia. (czyt. jesteś betonem a nie balonem) :)

  • 28. Data: 2009-07-02 09:13:22
    Od: Herald <h...@o...eu>

    Dnia Thu, 2 Jul 2009 10:46:59 +0200, TomaSz. napisał(a):

> [...]
    > że pomiar miał miejsce właśnie w jego okolicach - bez sensu byłoby ustawiać
    > radar tak, był łapał w ostatniej sekundzie właśnie znikający z pola

    Robienie zdjęć z tyłu jest normalne?
    Jak wskazać wówczas osobę prowadzącą?
    Równie dobrze w wyciętym kadrze mógł być "popierdalajacy" ponad 130km/h
    jakiś samochodzik - z jakości zdjęcia nie da się dostrzec odbicia samochodu
    wyprzedzającego. Ale mógł tam być, tudzież właśnie w przednim nadkolu mógł
    się odbijać "tył samochodu" wyprzedzającego.

    > Ale jest i druga strona medalu:
    > 1. Co to za biała smuga na prawym kole?

    Chyba te markery.

    > 2. Dlaczego masz dwie tablice rejestracyjne - górną nieczytelną i dolną
    > widoczną już całkiem nieźle?

    Całkiem nieźle? Całkowicie prostopadłe znaki z tablicy rejestracyjnej (nie
    z perspektywy kąta)

    > 3. Dlaczego dolna tablica nie jest umocowana centralnie na środku, tylko
    > lekko z lewej strony?

    Wygląda na zupełnie wstawiony biały prostokąt - bo tablica to nie jest na
    pewno. Gdzie nasza obwódka tablicy i znak "PL" na niebieskim tle z lewej
    strony i gwiazdki? :)
    No i znaki z tablicy rejestracyjnej ... :))))))

  • 29. Data: 2009-07-02 09:17:32
    Od: Herald <h...@o...eu>

> [...]

    wyprzedzającego. Ale mógł tam być, tudzież właśnie w przednim nadkolu mógł
    się odbijać "tył samochodu" wyprzedzającego.

    Chyba te markery, bo pod "auspufem" tez jest taki marker.

  • 30. Data: 2009-07-02 09:19:46
    Od: "Emka" <e...@o...eu>

    "Herald" <h...@o...eu> napisał

    > Robienie zdjęć z tyłu jest normalne?

    Jak najbardziej. Niedaleko mojej firmy jest właśnie radar, który "pstryka" i
    z przodu i z tyłu.

    > Jak wskazać wówczas osobę prowadzącą?

    Nie ma takiej konieczności. Często przy zdjęciach "z przodu" również nie ma
    możliwości identyfikacji kierowcy, a mimo to zostają wystawione mandaty na
    właściciela auto. Wówczas to on jest zobowiązany wskazać i podać dane
    kierowcy prowadzącego w tym czasie samochód.

    E.