    From: Herald <h...@o...eu>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Straż miejska - korespondencja
    Date: Thu, 2 Jul 2009 10:47:25 +0200

    Dnia Thu, 2 Jul 2009 01:06:50 +0200, Baloo napisał(a):

    > Chodziło mi o to, skąd podejrzenia, że powyższa sytuacja ma/miała/mogła
    > mieć miejsce?

    Zupełnie z dużą dozą prawdopodobieństwa można przyjąć że jeżeli ten
    usunięty kadr stanowi równolegle poruszający się pojazd w tym samym
    kierunku co pojazd naszego bohatera - to jest niemalże pewne że jest druga
    sprawa w toku :)
    Z tym że w drugiej sprawie uczestniczy ów wycięty kadr, ale bez naszego
    bohatera :)

    > Jeśli więc masz inne sprawdzone informacje, to się nimi podziel.
    > Bo na razie zrozumiałem, że chcesz za wszelką cenę wykazać, że SM czy
    > policja nie mają bladego pojęcia o tym kto i w jaki sposób programuje
    > radary.

    Stary - gminy kupują fotoradary dla biznesu. Tu nie chodzi o "dobro
    społeczne" czy też o działania profilaktyczne, prewencyjne - tu chodzi o
    KASĘ, KASĘ i jeszcze raz KASĘ.
    A zaczęło się od Czeladzi :))))) - pochwalili się ile maja przychodu z
    fotoradaru i już 3/4 gmin zaczęło kupować fotoradary. Pozatym przy samych
    zakupach i obsłudze popełniano MULTUM PRZESTĘPSTW..... a ty taki dziecinnie
    naiwny jesteś ... wracaj do piaskownicy balon, wracaj :)