  • 1. Data: 2009-07-01 09:20:57
    Temat: Palarnia w pracy
    Od: "Włodziu" <w...@w...pl>

    Czy jest jakiś przepis, który reguluję obowiązek zapewnienia przez
    pracodawcę wydzielonego miejsca np w biurowcu do palenia papierosów tzw.
    "palarni"?

    Prezes w mojej firmie podjął decyzję o likwidacji dotychczasowej palarni i
    wykorzystania tego pomieszczenia jako archiwum.

    Teraz "palacze" palą głównie w toaletach, oraz na korytarzu i klatce
    schodowej, co zaczyna mnie juz wk***ać. Wiadomo nie przetłumaczysz
    nałogowemu palaczowi aby z dnia na dzień wytrzymał 8 godzin bez palenia, ale
    czy prezes mógł zlikwidować sobie palarnie ot tak nie zapewniając innego
    miejsca do palenia??

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2009-07-01 15:35:28
    Temat: Re: Palarnia w pracy
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:1246439970.634149@d1.icnet Włodziu
    <w...@w...pl> pisze:

> [...]
    > nałogowemu palaczowi aby z dnia na dzień wytrzymał 8 godzin bez palenia,
    > ale czy prezes mógł zlikwidować sobie palarnie ot tak nie zapewniając
    http://www.prawo-pracy.pl/palenie_tytoniu_w_zakladzi
    e_pracy-a-56.html

    --
    Jotte