eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoStolica=uszkodzony i nieodebrany towar przez klienta.Stolica=uszkodzony i nieodebrany towar przez klienta.
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!newsfe
    ed.tpinternet.pl!nemesis.news.tpi.pl!atlantis.news.tpi.pl!news.tpi.pl!not-for-m
    ail
    From: "allbi" <a...@e...net>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Stolica=uszkodzony i nieodebrany towar przez klienta.
    Date: Wed, 26 Oct 2005 22:36:26 +0200
    Organization: tp.internet - http://www.tpi.pl/
    Lines: 22
    Message-ID: <djopdk$cn0$1@nemesis.news.tpi.pl>
    NNTP-Posting-Host: asd222.internetdsl.tpnet.pl
    X-Trace: nemesis.news.tpi.pl 1130359029 13024 83.17.215.222 (26 Oct 2005 20:37:09
    GMT)
    X-Complaints-To: u...@t...pl
    NNTP-Posting-Date: Wed, 26 Oct 2005 20:37:09 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.2180
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.2180
    X-RFC2646: Format=Flowed; Original
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:337664
    [ ukryj nagłówki ]

    Witam,
    Klient zamówił w naszej firmie towar, który w trakcie transportu przez firmę
    kurierską "Stolica" został uszkodzony. Klient dokonał przedpłaty na ten
    towar i miał opłacić również transport. Nie odebrał go ze względu na owe
    uszkodzenia. Wypisał protokół szkody, który dla Stolicy nie jest reklamacją.
    Obecnie domaga się ode mnie zwrotu pieniędzy. Niby rzecz oczywista, że
    pieniądze należy zwrócić, ale zachodzi dziwna sytuacja, bo "Stolica"
    twierdzi, że protokół szkody od klienta owszem otrzymała, ale klient nie
    wniósł wymaganej reklamacji.
    Stolica próbowała mi oddać uszkodzony towar i dodatkowo obciążyć mnie
    kosztami transportu w obie strony. Oświadczyłam, że nie będę go odbierać i
    ponosić dodatkowych kosztów z powodu niechlujstwa przewoźnika.

    Kto powinien w takiej sytuacji złożyć reklamację? Ja? Czy klient, który
    przesyłkę widział i wypełnił protokół szkody? Ja uszkodzonego towaru nawet
    nie widziałam, bo nadal znajduje się w docelowym magazynie Stolicy. Wydaje
    mi się oczywiste, że to klient musi złożyć reklamację w Stolicy.

    Proszę o pomoc.
    Monika


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1