eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoStolica=uszkodzony i nieodebrany towar przez klienta.Re: Stolica=uszkodzony i nieodebrany towar przez klienta.
  • Data: 2005-10-27 10:16:50
    Temat: Re: Stolica=uszkodzony i nieodebrany towar przez klienta.
    Od: "Boolek" <b...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    > Protokół został spisany przez klienta, ale nie poczuwa się on do spisania
    > reklamacji. Proszę zauważyć, że przesyłka nadal znajduje się w magazynie
    > docelowym. Abym sama mogła spisać reklamację musiałabym uszkodzenia
    widzieć,
    > a jak mam je zobaczyć, jeśli stolica nie chce towaru, który defakto
    > uszkodziła, przywieźć do nadawcy? Przecież otrzymali towar
    pełnowartościowy.
    > Mogę chyba tylko złożyć zażalenie na niedotrzymanie warunków umowy, lub
    > reklamować niedostarczenie przesyłki.
    >
    > Monika

    A kto Pani powiedzial, ze musi Pani zobaczyc uszkodzony towar?
    To Pani powinna złozyc reklamacje i dołączyc oryginał protokołu szkody. To
    Pani biznes i towar.
    Jesli towar byl ubezpieczony to otrzyma Pani część wartości uszkodzonego
    przedmiotu. Jesli nie, to otrzyma Pani tyle ile gwarantuje przewoźnik w
    umowie.
    O'C


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1