eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoStolica=uszkodzony i nieodebrany towar przez klienta. › Re: Stolica=uszkodzony i nieodebrany towar przez klienta.
  • Data: 2005-10-26 21:42:00
    Temat: Re: Stolica=uszkodzony i nieodebrany towar przez klienta.
    Od: "allbi" <a...@e...net> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    >> Kto powinien w takiej sytuacji złożyć reklamację? Ja? Czy klient, który
    >> przesyłkę widział i wypełnił protokół szkody? Ja uszkodzonego towaru
    >> nawet
    >> nie widziałam, bo nadal znajduje się w docelowym magazynie Stolicy.
    >> Wydaje
    >> mi się oczywiste, że to klient musi złożyć reklamację w Stolicy.
    >
    > Firmy kurierskie sa ubezpieczone. Jezeli paczka ulega uszkodzeniu to
    > nalezy spisac protokol. Oryginal musi byc dolaczony do Reklamacji.
    > Reklamacje moze zlozyc zarowno Nadawca jak i Odbiorca. Takie
    > niezdecydowanie
    > i spychologia obu z Was koniec koncow obroci sie przeciwko Wam.

    Protokół został spisany przez klienta, ale nie poczuwa się on do spisania
    reklamacji. Proszę zauważyć, że przesyłka nadal znajduje się w magazynie
    docelowym. Abym sama mogła spisać reklamację musiałabym uszkodzenia widzieć,
    a jak mam je zobaczyć, jeśli stolica nie chce towaru, który defakto
    uszkodziła, przywieźć do nadawcy? Przecież otrzymali towar pełnowartościowy.
    Mogę chyba tylko złożyć zażalenie na niedotrzymanie warunków umowy, lub
    reklamować niedostarczenie przesyłki.

    Monika


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1