eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoStolica=uszkodzony i nieodebrany towar przez klienta.Re: Stolica=uszkodzony i nieodebrany towar przez klienta.
  • Data: 2005-10-26 20:47:16
    Temat: Re: Stolica=uszkodzony i nieodebrany towar przez klienta.
    Od: januszek <j...@p...irc.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    allbi napisał(a):

    > Kto powinien w takiej sytuacji złożyć reklamację? Ja? Czy klient, który
    > przesyłkę widział i wypełnił protokół szkody? Ja uszkodzonego towaru nawet
    > nie widziałam, bo nadal znajduje się w docelowym magazynie Stolicy. Wydaje
    > mi się oczywiste, że to klient musi złożyć reklamację w Stolicy.

    Firmy kurierskie sa ubezpieczone. Jezeli paczka ulega uszkodzeniu to
    nalezy spisac protokol. Oryginal musi byc dolaczony do Reklamacji.
    Reklamacje moze zlozyc zarowno Nadawca jak i Odbiorca. Takie niezdecydowanie
    i spychologia obu z Was koniec koncow obroci sie przeciwko Wam.

    j.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1