    From: "Tomek" <t...@c...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Stluczka na terenie prywatnym - pod domkiem jednorodzinnym
    Date: Sat, 2 Jun 2007 14:43:30 +0200

    Witam,
    Mieszkam w domku jednorodzinnym, przed domem jest plac betonowy okolo
    30na30metrow.
    W piwnicy domku mam maly sklepik, caly teren jest ogrodzony, jedynie brama
    jest otwarta na czas otwarcia sklepu.
    Dzis jak zwykle cofajac spod domu, uderzylem w auto ktore zaparkowalo za
    mna. Kiedy wsiadalem do auta samochodu nie bylo ale jeszcze chile siedzialem
    w aucie i rozmawialem przez telefon.
    Wyszedlem z auta i udalem sie do mojego sklepiku gdzie byl wlasciciel auta i
    jednoczesnie klient
    Mowie ze z mojej winy uderzylem w auto i przyznaje sie , chce napisac
    oswiadczenie.
    Zostalem wyzwany od debili i kryminalistow, a jednyna szkoda to porysowane
    zderzaki obu aut., gdyz moje auto ledwo sie toczylo.
    Wlasciciel poszkodowanego pojazdu nie chcial oswiadczenia i wezwalismy
    policje gdyz domagal sie abym dostal mandat.
    Gdy policja nie przyjechala przez pierwsza godzine udalo mi sie dogadac i
    napisalismy oswiadczenie.

    Zastanawiam sie czy nie lepiej ostudzic tego poszkodowanego i czekac na
    policje
    To moj teren prywatny i na dobra sprawe moge sie upierac co to auto tam
    robilo.
    Prawda jest taka ze nie ma zadnych znakow typu teren prywatny czy zakaz
    wjazdu ale wyraznie widac ze to moj dom, jest tez plot.
    Prosze o opinie. Moze jakies znaki postawic ?
    W moim interesie jest ze klienci moga parkowac ale z drugiej strony nie na
    samym srodku