  • 1. Data: 2007-06-02 12:43:30
    Temat: Stluczka na terenie prywatnym - pod domkiem jednorodzinnym
    Od: "Tomek" <t...@c...pl>

    Witam,
    Mieszkam w domku jednorodzinnym, przed domem jest plac betonowy okolo
    30na30metrow.
    W piwnicy domku mam maly sklepik, caly teren jest ogrodzony, jedynie brama
    jest otwarta na czas otwarcia sklepu.
    Dzis jak zwykle cofajac spod domu, uderzylem w auto ktore zaparkowalo za
    mna. Kiedy wsiadalem do auta samochodu nie bylo ale jeszcze chile siedzialem
    w aucie i rozmawialem przez telefon.
    Wyszedlem z auta i udalem sie do mojego sklepiku gdzie byl wlasciciel auta i
    jednoczesnie klient
    Mowie ze z mojej winy uderzylem w auto i przyznaje sie , chce napisac
    oswiadczenie.
    Zostalem wyzwany od debili i kryminalistow, a jednyna szkoda to porysowane
    zderzaki obu aut., gdyz moje auto ledwo sie toczylo.
    Wlasciciel poszkodowanego pojazdu nie chcial oswiadczenia i wezwalismy
    policje gdyz domagal sie abym dostal mandat.
    Gdy policja nie przyjechala przez pierwsza godzine udalo mi sie dogadac i
    napisalismy oswiadczenie.

    Zastanawiam sie czy nie lepiej ostudzic tego poszkodowanego i czekac na
    policje
    To moj teren prywatny i na dobra sprawe moge sie upierac co to auto tam
    robilo.
    Prawda jest taka ze nie ma zadnych znakow typu teren prywatny czy zakaz
    wjazdu ale wyraznie widac ze to moj dom, jest tez plot.
    Prosze o opinie. Moze jakies znaki postawic ?
    W moim interesie jest ze klienci moga parkowac ale z drugiej strony nie na
    samym srodku
    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2007-06-02 13:16:25
    Od: "TreStan" <t...@w...pl>

    > To moj teren prywatny i na dobra sprawe moge sie upierac co to auto tam
    > robilo.
    > Prawda jest taka ze nie ma zadnych znakow typu teren prywatny czy zakaz

    Oj! Stop! Prowadzisz dzialalnosc gospodarcza i wjazd klijenta na Twoj teren
    to teren "publiczny"bez wzgledu na to czy jest brama czy nie.
    Sory! jak bedzie zamknieta brama i wejscie tylko dla pieszych. A ktory
    klijent Ci wtedy przyjdzie? He.

    Stanislaw

  • 3. Data: 2007-06-02 13:49:53
    Od: "Angie" <j...@o...eu>

    Użytkownik "TreStan" <t...@w...pl> napisał w wiadomości

    >. A ktory
    > klijent Ci wtedy przyjdzie? He.

    Pewnie zaden bo nie ma czegos takiego jak 'klijent".

    Angie

  • 4. Data: 2007-06-02 14:33:25
    Od: badzio <b...@n...epf.pl>

    TreStan napisał(a):
    > Oj! Stop! Prowadzisz dzialalnosc gospodarcza i wjazd klijenta na Twoj teren
    > to teren "publiczny"bez wzgledu na to czy jest brama czy nie.
    Nie w sensie PoRD.
    Do autora watku:
    1) Przerysowales mu auto.
    2) To jak stalo, nie ma znaczenia - widziales je, jesli stalo w sposob
    utrudniajacy zaparkowanie, mogles na chwile zaparkowac w innym miejscu i
    poprosic klienta zeby przestawil samochod.
    Kwestia szkody jaka powstala - nie nam to oceniac, znamy tylko Twoja
    relacje, nie ma zdjec itp.
    Policje mogles wzywac - mandatu bys nie dostal bo za co? PoRD na terenie
    prywatnym dziala tylko w przypadku zagrozenia zycia i zdrowia ludzi
    (dlatego nie ma sily na debili zajmujacych niepelnosprawnym miejsca na
    parkingach marketowych). Wiecej info w archiwum. Z drugiej strony, jesli
    wg drugiej strony samochod wymagal 'remontu' to rozumiem klienta ze
    chcial wzywac policje - z oswiadczenia sie mozesz zawsze wywinac i
    pozniej gosc ma problem i bedzie sie bujal zeby wywalczyc kase. A
    przyjedzie policja, spisze notatke i temat zamkniety.
    > Sory! jak bedzie zamknieta brama i wejscie tylko dla pieszych. A ktory
    > klijent Ci wtedy przyjdzie? He.
    Pewnie zaden. Bez wzgledu na brame i plot, zaden klijent nie przyjdzie.
    --
    badzio

  • 5. Data: 2007-06-03 13:41:42
    Od: "TreStan" <t...@w...pl>

    > Pewnie zaden bo nie ma czegos takiego jak 'klijent".
    >
    > Angie

    No i masz odpowiedz!
    Bo dla "przyslowiowego " prawnika ,he! Mecenasa jakas kropka pod "i" czy nad
    "i" czy "j" wcisniete w wyraz juz jest tematetem.!W tym momencie Twoja
    stluczja juz nie bedzie wazna!

    Stanislaw

  • 6. Data: 2007-06-03 13:53:03
    Od: "Angie" <j...@o...eu>

    > Bo dla "przyslowiowego " prawnika ,he!

    A co ma moj zawod wspolnego z twoja nieznajomoscia elementarnych zasad
    ortografii?

    Angie

  • 7. Data: 2007-06-03 14:01:38
    Od: "TreStan" <t...@w...pl>

    > A co ma moj zawod wspolnego z twoja nieznajomoscia elementarnych zasad
    > ortografii?
    >
    > Angie
    >
    >Wlasnie "TO!" kim lolwiek jestes "Angie" On czy Ona!Prawo jest slepe i
    ....."gluche" dzis.

    Stanislaw

  • 8. Data: 2007-06-03 20:02:43
    Od: "Angie" <j...@o...eu>

    >On czy Ona!Prawo jest slepe i
    > ....."gluche" dzis.

    A ty jakis malo inteligentny jesli nie wiesz czy Angie to imie meskie czy
    zenskie:)

    Angie

  • 9. Data: 2007-06-05 20:05:46
    Od: Etanol <X...@p...fm>

    Angie napisał(a):
    > Użytkownik "TreStan" <t...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Pewnie zaden bo nie ma czegos takiego jak 'klijent".
    >
    > Angie

    hehehe ... no dobra idziemy z duchem czasu :)

    teraz będziemy mówić customer

    E.

  • 10. Data: 2007-06-05 20:08:47
    Od: Etanol <X...@p...fm>