  • 51. Data: 2019-01-27 08:17:55
    Temat: Re: Stefan W
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2019-01-27 o 08:01, Shrek pisze:

    > nie da się napisać prawa wyliczającego każdy
    > możliwy przypadek - trzeba liczyć na czynnik ludzki i jego rozsądek. A w
    > przypadku policjantów nawjwyrażniej jest z nim coś systemowo nie tak.

    I to dotyczy nie tylko szeregowych ale też dowódców, komendantów
    i tych piszących na newsy.

  • 52. Data: 2019-01-27 09:31:25
    Od: ń <k...@t...sie>

    Jeden z nożem na czterech skutych:
    www.dailymail.co.uk/news/article-6631811/Video-shows
    -brutality-knife-attack-helpless-inmates.html

  • 53. Data: 2019-01-27 11:51:52
    Od: ń <k...@t...sie>

    Obrączkę na nóżkę, z lokalizatorem.

    -----

  • 54. Data: 2019-01-27 12:12:46
    Od: b...@g...com

    rozgoryczony Shrek napisał:

    > Ale wiesz, że w cywilizowanej Europie prawo w tej kwestii jest takie
    > samo? Tylko policjanci inni.

    Ile masz podobnych wypadków w PL, a ile na zachodzie?

    Łuuura i wszyscy jak zwykle są ekspertami, a to pałką po łbie w policajów,
    a to prawo poprawiać. Czemu żeś mordy nie darł w 2013? W 2013 nie wiedzieli
    że on chory?

    cyt.
    Jak twierdził: "banki okradały ludzi, więc on będzie okradać banki".
    Wersja z 2013r:
    Łącznie dokonał czterech napadów: trzech na placówki SKOK i jednego na placówkę banku
    Credit Agricole. 8 maja zrabował 2580 zł, 15 maja - 6770 zł, 31 maja - 4020 zł, a 12
    czerwca, podczas ostatniego z napadów - 2550 zł.

    4 tysie to kosztuje ajfon, jaka to więc kradzież?

    I ciekawe komentarze z r. 2013:
    Co zlego zrobili? Okradli zlodziei? Przeciez banki nas okradaja i doja z nas kase az
    do smierci.

    Bohaterów do aresztu?

    mam nadzieję, że kiedys bankowcy złodzieje bedą tak skuci.

    przecież chroni ich imunitet
    a to nie ten artykuł ale sprawy podobne...

    Ci co bandziorków wyginają w pół wyglądają jak z jakiejś paraolimpiady i do tego te
    założyli te czarne porozciągane kamizelki!

    każdy człowiek to zawsze człowiek i powinien być traktowany godnie człowieka. co to
    ma znaczyć, że uzbrojony grubas przyciska głowę obezwładnionej osobie głowę do
    ściany,

    a nie mowiłem?
    Nie bronię ich, ale złapali na jednym a przypisali jeszcze 3 napady to było wiadomo -
    statystyki muszą być.
    www.trojmiasto.pl

    Co u tego Trynkiewicza?
    cyt.
    Zbrodniarz był bowiem wcześniej nauczycielem i miał bardzo wysoki poziom inteligencji
    (IQ na poziomie 121)
    W ośrodku w Gostyninie wziął ślub.

    Co z Brejvikiem? Za ile to lat wyjdzie

  • 55. Data: 2019-01-27 12:30:20
    Od: b...@g...com

    Podsumowanie:
    Lepiej kraść jak Polaszczyk za ProCivili, wyrok będzie podobny
    jak za te marne 15 tysi które ukradł Stefek W.

    cyt.
    Piotr P., były oficer Wojskowych Służb Informacyjnych, został skazany na 5 lat
    pozbawienia wolności za aferę fundacji "Pro Civili"

    Pis nawet nie tknął Polaszczyka za SKOKI, widać na układy ni ma rady.
    A Ziober tak się odgrażał, 5, 10 a nawet 15 lata za ukradzione powyżej
    1mln. Czyli Ziober opowiada baje dla luda.

  • 56. Data: 2019-01-27 12:42:28
    Od: n...@o...pl

    w <q2idtq$9f1$3@node1.news.atman.pl>, Shrek <...@w...pl> napisał(-a):

    > Zdefiniuj "skutecznie".

    Potrafią zaaresztować i wjechać na chatę o 6 rano.

  • 57. Data: 2019-01-27 13:12:39
    Od: n...@o...pl

    w <9...@g...c
    om>,
    b...@g...com napisał(-a):

    > Pis nawet nie tknął Polaszczyka za SKOKI, widać na układy ni ma rady.
    > A Ziober tak się odgrażał, 5, 10 a nawet 15 lata za ukradzione powyżej
    > 1mln. Czyli Ziober opowiada baje dla luda.

    Ziobro sam wyłudził kasę od UE na organizację zjazdu swojej partii, więc... :)

  • 58. Data: 2019-01-27 13:21:54
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    n...@o...pl pisze:
    > w <9...@g...c
    om>,

    > Ziobro sam wyłudził kasę od UE na organizację zjazdu swojej partii,
    > więc... :)

    Należy rozwiązać UE skoro się okazuje się że tak bardzo ławo było
    wyłudzić od niej forsę _tym których przestało lubić_ ?
    Osoby bardzo cyniczne mogłyby użyć określenie przemysłowa hodowla haków.

    --
    A. Filip

  • 59. Data: 2019-01-27 13:30:28
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 27.01.2019 o 12:42, n...@o...pl pisze:

    > Potrafią zaaresztować i wjechać na chatę o 6 rano.

    Więc potrafią skutecznie walczyć z obywatelem RP nie Obywatelami RP;)

    Shrerk

  • 60. Data: 2019-01-27 14:08:46
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 27-01-19 o 08:01, Shrek pisze:

    > Nie wymaga - wymaga zmiany mentalności policjantów.I tu jest problem -
    > bo policjant nie widzi problemu w świrze planującym rozpierduche
    > wpuszczonym do samolotu, natomiast widzi w przejściu na czerwonym jak
    > nic nie jedzie. I tu jest przyczyna dla której będzie zawsze źle. Bo jak
    > słuszenie zauważyłeś nie da się napisać prawa wyliczającego każdy
    > możliwy przypadek - trzeba liczyć na czynnik ludzki i jego rozsądek. A w
    > przypadku policjantów nawjwyrażniej jest z nim coś systemowo nie tak.

    Popatrz. Wspólnie doszliśmy do wniosku, że wniosek o badanie mogła
    złożyć matka, albo opieka społeczna nie Policja. Ustaliliśmy, że
    Policja nie mogła przekazać żadnych informacji na lotniska, bo po
    pierwsze nie ma takiej podstawy prawnej, a po drugie lotniska by nie
    mogły przetwarzać tych danych - a nawet jakby bezprawnie je przetwarzał,
    to co by miały niby z tą wiedzą zrobić? Uznaliśmy, że kolejne badanie
    lekarskie pewnie nie wniosłoby niczego nowego do poprzednich kilku -
    nawet gdyby je zarządzić. Ale Ty nadal obwiniasz "mentalność policjantów".