  • 311. Data: 2019-02-06 06:32:36
    Temat: Re: Stefan W
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 05.02.2019 o 23:07, J.F. pisze:

    > Musi, to funkcjonariusz, gdy chroni zycie.
    > A zwykly kierowca to moze sobie poczekac :-(
    >
    > No chyba, ze wskazesz przepis, ktory umozliwia przejechanie przez
    > linie ciagla.

    Art 1 ust 1, oraz 16 KW.

    Shrek

  • 312. Data: 2019-02-06 07:02:38
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > "...jest bomba, Warszawa-Śródmieście"...." i co teraz?

    Dworzec Warszawa-Śródmieście. No dobra - ile lotnisk mamy w trójmieście,
    że uważasz, że to problem zgadnąć na które zamierza pojechać i kupić bilet?

    > Przy kontroli SG to na pewno (babka leciała za granice ZCP) ale przy
    > lotach krajowych to nie wiem.

    W sumie też nie wiem i możesz mieć rację. Ale skoro linie mają "czarne
    listy" to zapewne są sprawdzane na bramce.

    > Ale to jest relacja osoby trzeciej, którą trzeba MZ sprawdzić, ale już
    > niekoniecznie podejmowac na podstawie tej relacji dość ciężkie decyzje.
    > Po to trzeba sprawdzić, aby własnie uwiarygodnić, lub wręcz przeciwnie.

    Po pierwsze nic nie sprawdzono, więc dalsze dywagacje nie mają
    specjalnie sensu. Ja osobiście uważam, że skoro są uzasadnione
    podejrzenia, że koleś może zagrażać bezpieczeństwu lotu, to nie powinien
    lecieć.

    > No to może lepiej naprawić/ustanowić to monitorowanie, bo to powinno
    > rozwiązać kupę innych problemóoe, a nie dokładać restrykcji bo państwo
    > papierowe a system do dupy?

    Lepiej - natomiast rozmawiamy co mogą zrobić służby w obecnej sytuacji.
    Sytuacja w której mówią, że mają schizofrenika, mają info o planach
    użycia przemocy, mają od samego zainteresowanego informację, ze wybiera
    się na lotnisko kupić bilet i nic nie można zrobić dopóki samolotu nie
    porwie jet absurdalna (i zapewne nieprawdziwa, bo takie tekturowe
    państwo nie przetrwałoby dekady). Więc zakładam, że jednak da się coś
    zrobić, tylko nie zrobiono bo "takich świrów jest cała masa".
    Shrek

    Shrek

  • 313. Data: 2019-02-06 07:16:37
    Od: u2 <u...@o...pl>

    W dniu 06.02.2019 o 07:02, Szrek pisze:
> [...]
    > specjalnie sensu. Ja osobiście uważam, że skoro są uzasadnione
    > podejrzenia, że koleś może zagrażać bezpieczeństwu lotu, to nie powinien

    lol
    --
    George Orwell :

    what they do not want to hear"

  • 314. Data: 2019-02-07 12:44:26
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "u2" napisał w wiadomości grup
    pl...

    >n.p. stan wyższej konieczności, to są proste sprawy:)

    A coz to za stan wyzszej koniecznosci - zona rodzi na tylnym siedzeniu
    ? :-)

    J.

  • 315. Data: 2019-02-07 15:10:48
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2019-02-06, Shrek <...@w...pl> wrote:

    > Dworzec Warszawa-Śródmieście. No dobra - ile lotnisk mamy w trójmieście,
    > że uważasz, że to problem zgadnąć na które zamierza pojechać i kupić bilet?

    Chciałem wskazać jakąś mniejszą dzielnicę :) Nie powiadomi się
    wszystkich sklepów, nie?

    > W sumie też nie wiem i możesz mieć rację. Ale skoro linie mają "czarne
    > listy" to zapewne są sprawdzane na bramce.

    Jesli mają, to ciekawe na jakiej zasadzie to działa, bo chętnych aby
    takie linie pozwać zapewne nie brakuje.

> [...]
    > specjalnie sensu. Ja osobiście uważam, że skoro są uzasadnione
    > podejrzenia, że koleś może zagrażać bezpieczeństwu lotu, to nie powinien

    Dywagujemy sobie bo Ty byś od razu zabronił, a jak bym najpierw
    sprawdził a potem ewentualnie zabronił. Obie sytuacje, stety czy nie,
    hipotetyczne.

> [...]
    > państwo nie przetrwałoby dekady). Więc zakładam, że jednak da się coś
    > zrobić, tylko nie zrobiono bo "takich świrów jest cała masa".

    MZ powinny go były obserowac/monitorować co robi, gdzie się
    przemieszcza, bo co do poszechności takiego przypadku to nadal jakoś
    powątpiewam.

    --
    Marcin

  • 316. Data: 2019-02-07 18:14:03
    Od: u2 <u...@o...pl>

    W dniu 07.02.2019 o 12:44, J.F. pisze:
    > A coz to za stan wyzszej koniecznosci - zona rodzi na tylnym siedzeniu ?

    dobro mniejszej wartości poświęca się dla dobra większej wartości, na
    przykład piszę rzeczy niewygodne dla Jcka, ale które są ostrzeżeniem dla
    ogółu:)

    --
    George Orwell :

    what they do not want to hear"

  • 317. Data: 2019-02-07 21:53:14
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    > MZ powinny go były obserowac/monitorować co robi, gdzie się
    > przemieszcza, bo co do poszechności takiego przypadku to nadal jakoś
    > powątpiewam.

    Z obydwojgiem z Was się zgodzę, ale wskazałem Wam ustawę. Tam opisano
    kto, i co. Policja powziąwszy wiedzę, że może być problem powiadomiła o
    tym Zakład Karny. To Zakład Karny ma to weryfikować i ewentualnie
    wnioskować o nadzór prewencyjny. Policja nie może obie urządzać
    prywatnych nagonek na w sumie wolnego obywatela.

  • 318. Data: 2019-02-07 22:09:23
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Chciałem wskazać jakąś mniejszą dzielnicę :) Nie powiadomi się
    > wszystkich sklepów, nie?

    Możesz sprowadzać sprawę ad absurdum, niemniej w Trójmieście jest jeden
    port lotniczy. Jeśli schizofrenik uzasadnionymi podejrzeniami co do
    planów "dużej przemocy" mówi, że zamierza udać się na lotnisko i kupić
    bilet to margines błędu jest niewielki. Chodzi o pewne niepolityczne
    lotnisko;)

    > Jesli mają, to ciekawe na jakiej zasadzie to działa, bo chętnych aby
    > takie linie pozwać zapewne nie brakuje.

    Normalnie - narozrabiasz nie lecisz. Albo na przyklad wyznasz, że jesteś
    w "bombowym nastroju", albo masz ochotę "odwalić coś dużego użyciem broni".

    > MZ powinny go były obserowac/monitorować co robi, gdzie się
    > przemieszcza, bo co do poszechności takiego przypadku to nadal jakoś
    > powątpiewam.

    Pytaj Roberta... Ja twierdzę, że jeśli zdiagnozowany schizofrenik
    deklaruje użycie przemocy i mówi, że jedzie na lotnisko kupić bilet i
    nic nie da się z tym zrobić, to oznacza wprost państwo z kartonu. Robert
    twierdzi, że takiech jest mnóstwo i bez sensu się takimi pierdołami
    zajmować. Co budzi pytanie do czego są powołane służby...

    Shrek

  • 319. Data: 2019-02-08 08:43:49
    Od: u2 <u...@o...pl>

    W dniu 07.02.2019 o 22:09, Szrek pisze:
    > Ja twierdzę, że jeśli zdiagnozowany schizofrenik deklaruje użycie
    > przemocy i mówi, że jedzie na lotnisko kupić bilet i nic nie da się z
    > tym zrobić, to oznacza wprost państwo z kartonu.

    szrek już nie pamięta jak jego firer obiecywał chemiczną kastrację i
    likwidację dupalaczy:)))))))))))
    --
    George Orwell :

    what they do not want to hear"

  • 320. Data: 2019-02-09 03:26:47
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2019-02-07, Robert Tomasik <r...@g...pl> wrote:

> [...]
    > wnioskować o nadzór prewencyjny. Policja nie może obie urządzać
    > prywatnych nagonek na w sumie wolnego obywatela.

    Czyli wunika, że w sumie ZK dał upy włączając w to być może lekarza.
    Ciekawe czy coś ktoś z tym zechce zrobić. Pewnie nie.

    --
    Marcin