  • 201. Data: 2019-02-02 15:53:19
    Temat: Re: Stefan W
    Od: u2 <u...@o...pl>

    W dniu 02.02.2019 o 14:19, Kviat pisze:
    > Twoje poczucie humoru tylko potwierdza to, co wcześniej napisałem.
    > Kompletnie nie rozumiesz po co i dlaczego pracujesz w policji.
    > Może nie bez powodu zarabiacie mniej, niż przeciętny kafelkarz. On
    > przynajmniej wie, po co te kafelki kładzie.

    lol ładny kwiatek, dyktuje co policja ma robić, mądrzejszy kwiatek niż
    ustawa przewiduje:))))))))))
    --
    General Skalski o zydach w UB :

    George Orwell :

    what they do not want to hear"

  • 202. Data: 2019-02-02 17:06:35
    Od: Kviat

    W dniu 2019-02-02 o 14:24, Shrek pisze:

    > Tu akurat obywatelka matka zrobiła wszystko jak należy.

    Pisałem bardziej ogólnie o podejściu policjantów do ludzi.

    > To akurat łatwo byłoby wyjasnieć - skoro uważa że ma racje i w swoje
    > wypowiedzi wierzy, to nie widzi w nich nic złego.

    To była taka figura retoryczna. Oczywiście masz rację.

    Ja tylko nie jestem pewien, czy rzeczywiście wierzy w to co pisze, czy
    pisze te bzdury z powodu jakiejś dziwnie pojętej solidarności zawodowej,
    czy coś takiego.
    Zakładam optymistycznie, że jest na tyle inteligentny, że widzi
    nielogiczności w tym, co sam pisze, ale z jakiegoś powodu dalej brnie.
    Nie chce mi się zgadywać dlaczego inteligentny i wykształcony (do
    policji raczej nie biorą po trzeciej klasie podstawówki...) człowiek
    robi coś takiego.

    Pozdrawiam
    Piotr

  • 203. Data: 2019-02-02 17:35:22
    Od: ń <k...@t...sie>

    Przykładowo nagrania ze zgłoszeń na 112 są dowodem.

    -----

    > Niuans jest taki, że treść przesłuchania jest dowodem, a informacja lub
    okoliczności nie.

  • 204. Data: 2019-02-02 18:07:53
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 02-02-19 o 17:35, ń pisze:
    > Przykładowo nagrania ze zgłoszeń na 112 są dowodem.

    Dowodem czego? Tego, że ktoś zadzwonił, czy tego, co zawiera zgłoszenie?

  • 205. Data: 2019-02-02 18:24:10
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Dowodem czego? Tego, że ktoś zadzwonił, czy tego, co zawiera zgłoszenie?

    Ma rację - dowodem jest to, co sąd uzna za dowód. W tym przypadku każdy
    rozsądny sąd uzna, że nagranie jest dowodem na to,... co zostało nagrane.

    Tyle bzdur w już naopowiadałeś, że w niektóre z rozpędu można przez
    przeoczenie uwierzyć.

    Shrek

  • 206. Data: 2019-02-02 18:44:27
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 02-02-19 o 14:09, Kviat pisze:

    > Ja rozumiem, że jak powinno być, to jedno, a jak jest w rzeczywistości
    > to drugie. Ale że Robert, przedstawiający się jako policjant, publicznie
    > się przyznaje, że nie rozumie swojej pracy, nie tylko w tym wątku
    > zręsztą - to ja tego nie ogarniam.
    > (Nie tego, że nie rozumie swojej pracy, to akurat rozumiem - nie on
    > jeden nie rozumie. Nie ogarniam tego, że się do tego publicznie przyznaje.)

    Policja doskonale wie, co ma robić i ufam, że to zrobiła. Problem w tym,
    ze to, co Ty (i nie tylko) proponujesz jest niedorzeczne. Nie można
    przetrzymywać w nieskończoność w więzieniu osoby tylko na postawie
    oświadczenia jednego członka rodziny, że on coś wielkiego planuje. Nie
    można również na tej podstawie zabraniać mu latać samolotami pasażerskimi.

    Ograniczane komuś wolności normują ustawy. I to one określają, kto i w
    jaki sposób. Generalnie wolności może pozbawić sąd, a i to miewa on
    swoje procedury. Policja pewnie mogła taką procedurę zainicjować, ale
    uznano, że informację trzeba zweryfikować, a jedynym rozsądnym
    rozwiązaniem było powierzenie tej weryfikacji Straży Więziennej. Straż
    zrobiła, to co uważała za konieczne i wygląda na to, że nie uznała, że
    osadzony będzie niebezpieczny. Teraz wiemy, że się pomylili, ale
    pytanie, kto to i na jakiej podstawie mógł przewidzieć.

  • 207. Data: 2019-02-02 18:50:10
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Nie można
    > przetrzymywać w nieskończoność w więzieniu osoby tylko na postawie
    > oświadczenia jednego członka rodziny, że on coś wielkiego planuje.

    Nikt nie pisze o dożywotnim więzieniu.

    > Nie
    > można również na tej podstawie zabraniać mu latać samolotami pasażerskimi.

    Niemożna bo?

    http://trojmiasto.wyborcza.pl/trojmiasto/1,35612,198
    41992,impreza-w-samolocie-dwoch-polakow-otrzymalo-do
    zywotni-zakaz.html

    Jeszcze raz - dostajecie info, że kolo zamierza porwać samolot. I co -
    czekacie aż to zrobi, bo wcześniej nie można nic zrobić?

    Shrek

  • 208. Data: 2019-02-02 19:07:32
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 02-02-19 o 18:50, Shrek pisze:

    > Nikt nie pisze o dożywotnim więzieniu.

    Czyli po prostu byśmy odsunęli zagrożenie i tyle. Wyszedł y za rok, czy
    dwa później. Zabił innego polityka albo jeszcze jakąś głupotę inną zrobił.

    > czekacie aż to zrobi, bo wcześniej nie można nic zrobić?

    Ależ można i się robi, ale nie są to rzeczy przez Was tu proponowane.
    Nikt go nie wtrąca do więzienia. Nikt nie zakazuje mu lotów. ikt go nie
    zamyka w psychiatryku.

    Przecież jakby taki terrorysta nie został wpuszczony na pokład samolotu,
    to następnym razem na innym lotnisku wejdzie na fałszywym paszporcie i
    tyle. Pamiętasz zamach 11 września? Ilu z ich leciało na swoim
    oryginalnym paszporcie?

  • 209. Data: 2019-02-02 19:09:02
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2019-02-02 o 18:50, Shrek pisze:

    > Niemożna bo?

    Bo nie ma takiego przepisu.
    Przeczytaj to co linkujesz to dowiesz się jaki dokładnie zakaz i od kogo
    dostali.

    Pozdrawiam

  • 210. Data: 2019-02-02 19:36:19
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Czyli po prostu byśmy odsunęli zagrożenie i tyle.

    No tak - nie warto...

    > Wyszedł y za rok, czy
    > dwa później. Zabił innego polityka albo jeszcze jakąś głupotę inną zrobił.

    No masz rację - nie warto...

    > Ależ można i się robi,

    Przybliżysz - bo z dotychczasowej narracji wynika, że anie nie warto,
    ani nawet nie można.

    > Przecież jakby taki terrorysta nie został wpuszczony na pokład samolotu,
    > to następnym razem na innym lotnisku wejdzie na fałszywym paszporcie i
    > tyle.

    No tak - nie warto...

    > Pamiętasz zamach 11 września? Ilu z ich leciało na swoim
    > oryginalnym paszporcie?

    Nie warto...

    Shrek