  • 161. Data: 2019-02-01 13:51:07
    Temat: Re: Stefan W
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu piątek, 1 lutego 2019 13:40:02 UTC+1 użytkownik Kviat napisał:

    > To zdecydowanie nie wyglądało "na działanie dość przypadkowe".

    Stanowczo tu się nie wypowiem bo tego chyba nikt nie wie.
    Ale tak sobie myślę ze jak on z tym nożem na co dzień łaził, przylazł(może
    przypadkiem) gdzieś w okolice sceny, zobaczył na niej Adamowicza to mu się film
    włączył typu: przez niego garowałem to go utłukę.
    Mogło być tak ze po prostu wykorzystał okazję. Albo i tak że to zaplanował wcześniej.

  • 162. Data: 2019-02-01 16:18:00
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    pl...

    >Miejsce i godzina wyjścia z więzienia delikwenta była znana.
    >Co stanęło na przeszkodzie, żeby poświęcić godzinę pracy
    >funkcjonariusza, który by (chociażby) go przywitał na wolności pod
    >bramą więzienia rozmową "dyscyplinującą"?
    >Zrobić cokolwiek więcej, oprócz notatki?

    Co ? Pałą przywalic pare razy, dla wiekszego zdyscyplinowania ?
    Bo rozmowa moge sie zalozyc nic by nie dala ...

    No chyba, zeby ja tak poprowadzic, ze zaraz w kajdanki i do aresztu,
    za obraze funkcjonariusza.

    A potem sobie wyobraz, ze ciebie przymkna, moze nawet pod falszywym
    zarzutem za pierwszym razem.

    >Nie. Nie wygląda.

    >I tylko przypadkiem maił przy sobie nóż i przypadkiem miał
    >sfałszowany identyfikator na tę konkretną imprezę.
    >Nie wiem jak ty, ale ja nie chodzę z nożem po ulicy i sfałszowanym
    >identyfikatorem, bo może akurat trafi się impreza na którą zrobiłem
    >identyfikator.

    Niektorzy chodzą. A identyfikatora ponoc nie bylo.

    J.

  • 163. Data: 2019-02-01 16:21:21
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    On 2019-02-01, Robert Tomasik <r...@g...pl> wrote:

    >Od tego mają rozum, aby to jakoś ogarnąć - przecież wiadomo, że matka
    >mogła coś pokręcić w szczegółach. Co powinno MZ się zrobić to
    >monitorować. Np. udać się na lotnisko, jeśli otrzymanoby informacje,
    >że
    >znajduje się na liście pasażerów. No chyba, że nie ma systemu, który
    >faktycznie dotyczyłby osób potencjalnie niebezpiecznych. Wtedy
    >trudniej.

    No jak - z wiezienia sobie lot zarezerwowal ?

    A swoja droga - mamy w ogole taka liste osob podejrzewanych o zamach w
    samolocie ?
    Czy policja moze sobie co najwyzej pismo na lotnisko wyslac ...

    J.

  • 164. Data: 2019-02-01 16:50:08
    Od: u2 <u...@o...pl>

    W dniu 01.02.2019 o 16:21, J.F. pisze:
> [...]
    > samolocie ?
    > Czy policja moze sobie co najwyzej pismo na lotnisko wyslac ...

    w cywilizowanym świecie na pewno są takie wirtualne czarne listy
    niekoniecznie podejrzanych o terroryzm, vide zatrzymanie Protasiewicza i
    Rokity:)))))

    --
    General Skalski o zydach w UB :

    George Orwell :

    what they do not want to hear"

  • 165. Data: 2019-02-01 17:14:42
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    pl...
    W dniu 31-01-19 o 23:45, J.F. pisze:

> [...]
    >>> procedura. Policja może zatrzymać osobę w sposób oczywisty

    >Nikt nie ma.

    >No właśnie

    >No właśnie.

    Ale moga przesluchiwac obce osoby, czy nie moga ?

    Bo przypominam, ze podejrzewamy iz Policja "nic nie zrobila", tylko
    podrzucila smierdzace jajo na inne biurko, doskonale wiedzac, ze tamci
    moga jeszcze mniej niz oni.

    >Często wysyłają.

    Cos tam mowiono, ze taka procedura.

    Procedura zapewne ustanowiona po to, zeby Policja mogla cos zrobic :-P

    >Gdyby lekarze tak napisali w opiniach, to by była podstawa do
    >przekazania go do szpitala zamkniętego po zwolnieniu.

    Nie znam przepisow w tym wzgledzie, ale tak mi sie wydaje, ze wielu
    lyka i chodzi wolno.

    >Też nie. No zajrzyj. To łatwo wygoglujesz.

    >To bez znaczenia, gdzie zadzwonisz - nadal nie Policja.

    Ja tylko o tym, ze skoro na jakies PCR zadzwonilem, to to nie byla
    czynnosc procesowa i sie nie liczy :-P

    >Może gdzieś tak przyjeżdża.

    No zaraz, jak zadzwonie na 997 i powiem ze bomba jest w galerii, to
    co - Policja zaprasza na komisariat, bo bez podpisanego zgloszenia nic
    nie moze zrobic ?
    Czy wysyla powiadomienie do galerii listem poleconym za potwierdzeniem
    odbioru ?

    A nie, gdzie tam, poczta za droga, wysyla dzielnicowemu, zeby
    dostarczyl do galerii :-)

    J.

  • 166. Data: 2019-02-01 17:19:11
    Od: u2 <u...@o...pl>

    W dniu 01.02.2019 o 17:14, J.F. pisze:

    > Nie znam przepisow w tym wzgledzie, ale tak mi sie wydaje, ze wielu lyka
    > i chodzi wolno.

    ano, wszystko to majaki i halucynacje, nikt nie zna przepisów:))))))

  • 167. Data: 2019-02-01 17:25:13
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "u2" napisał w wiadomości grup
    pl...

    >w cywilizowanym świecie na pewno są takie wirtualne czarne listy
    >niekoniecznie podejrzanych o terroryzm, vide zatrzymanie
    >Protasiewicza i Rokity:)))))

    W cywilizowanym swiecie sa zamachy na samoloty, a u nas jak sie ktos
    zamachnie to co najwyzej ktos z zalogi lub obslugi naziemnej, a i to
    nieswiadomie :-)

    Swoja droga - jak oni sprawdzaja tych wszystkich pracownikow lotnisk,
    przeciez tam kupa ludzi pracuje, roznych wyznan, pogladow ...

    J.

  • 168. Data: 2019-02-01 17:35:46
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > No jak - z wiezienia sobie lot zarezerwowal ?

    Nie - ale w więzieniu powiedział, że po wyjsciu zamierza się udać na
    lotnisko i kupić bilet na samolot. W połaczeniu z deklaracją "coś
    dużego" i faktem, że zwykle jednak z wiezienia nie lata się samolotami
    na trasach krajowych to powód do zapalenia lampki był.

    Shrek

  • 169. Data: 2019-02-01 17:36:16
    Od: u2 <u...@o...pl>

    W dniu 01.02.2019 o 17:25, J.F. pisze:
    > Swoja droga - jak oni sprawdzaja tych wszystkich pracownikow lotnisk,
    > przeciez tam kupa ludzi pracuje, roznych wyznan, pogladow

    ano, sam widziałem arabów, murzynów i nikt ich nie podejrzewa o terroryzm:)

  • 170. Data: 2019-02-01 17:39:18
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 01.02.2019 o 17:25, J.F. pisze:

    > Swoja droga - jak oni sprawdzaja tych wszystkich pracownikow lotnisk,
    > przeciez tam kupa ludzi pracuje, roznych wyznan, pogladow ...

    Teoretycznie normalnie - u nas jest coś takiego jak "poświadczenie
    bezpieczeństwa osobowego". Jak chcesz pewne rzeczy robisz, to jest
    wymagane. Jak nie chcesz, żeby cię służby sprawdzały bądź nie
    przejdziesz to nie pracujesz na danym stanowisku i już.

    Shrek.