  • 101. Data: 2019-01-28 14:01:23
    Temat: Re: Stefan W
    Od: "n" <...@...e>

    Ciekawe były przygotowania spoza krat sanatorium.
    Myślisz, że w świetlicy studiował przepisy lokalnego zarządu dróg i ustawę o
    ochronie?

    -----
    > Na dobrą sprawę na tę scenę, to każdy mógł wejść, a te identyfikatory były lipą
    obliczoną na to, że nikt tego nie będzie weryfikował.
    > Na miejscu dziennikarzy dokonał bym sprawdzenia ile w poszczególnych latach tych
    koncertów / finałów odbywało się nie jako imprezy masowe, a "zajęcia pasa drogowego"
    i czemu dopuszczono do tego - również w poprzednich latach.

  • 102. Data: 2019-01-28 15:12:13
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Sun, 27 Jan 2019 18:49:30 +0100, Robert Tomasik napisał(a):

    > Po trzecie właśnie bodaj w Teleexpressie podali,
    > że tam za ochronę jakaś młodzież ze szkoły robiła.

    Bez jaj; od kiedy wierzysz w to, co podają dziennikarze?

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    Niestety, jest to rząd."
    Woody Allen

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 103. Data: 2019-01-28 15:44:47
    Od: "Stokrotka" <o...@i...pl>

    Użytkownik "Olin" <k...@a...w.stopce> napisał w wiadomości

    > Bez jaj; od kiedy wierzysz w to, co podają dziennikarze?

    To już wcześniej gadali, nie tylko w Teleexpressie.
    Myślę, że tak naprawdę to ten naczelny ohroniaż za to siedzi, a nie za
    dopuszczenie do zabujstwa.

    --
    (tekst bez: ó, ch, rz i -ii)

  • 104. Data: 2019-01-28 17:05:00
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 27-01-19 o 23:10, Shrek pisze:

    > I tą informację od matki należało dokładnie tak samo potraktować.

    Nadano jej nawet wyższy priorytet.

  • 105. Data: 2019-01-28 18:21:16
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Nadano jej nawet wyższy priorytet.

    No tak - nawet notatkę sporządzono! To już wysoki priorytet - normalnie
    sie wyrzuca takie info do okrągłego segregatora a po dwóch tygodniach
    wysyła zawiadomienie o umorzeniu postępowania z powodu niewykrycia
    sprawcy. I tak dużo - niedoczekanie jeszcze ci obywatele pomyślą, że ta
    policja jest dla nich, a nie będa każdej informacji sprawdzać - przecież
    tego jest w skali kraju w cholerę i jeszcze trochę, więc niby kto miałby
    to robić? Przecież mają ważniejsze sprawy na głowie niż jakiś tam świr z
    nożem (no przynajmniej dopóki rzeczywiście kogoś nie zadzga - wtedy to
    sprawa nabiera mocy urzędowej). Powariowali ci obywatele...

    Shrek

  • 106. Data: 2019-01-28 19:41:02
    Od: Sonn <x...@p...onet.pl>

    W dniu 2019-01-27 o 23:24, Shrek pisze:

    > Jak wam brakuje funkcjonariuszy to weźcie
    > tych co pilnują pomników, miesiączek i inwigilują opozycję, a nie
    > tłumaczcie, że przecież jak świr to siła wyższa i nic się zrobić nie da.
    > No chyba że by na czerwonym przeszedł - wtedy jest i podstawa prawna i
    > konieczność zawodowa i komendant ze statystyki zadowolony.

    Napisz to Brudzińskiemu i Komendantowi Głównemu, a nie Robertowi

    --
    Sonn

  • 107. Data: 2019-01-28 19:51:36
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 28.01.2019 o 19:41, Sonn pisze:

    > Napisz to Brudzińskiemu i Komendantowi Głównemu, a nie Robertowi

    Ale ja nie rozmawiam z brudzińskim tylko z robertem, który twierdzi, że
    przecież nikt schizola nie będzie sprawdzał i w sumie nie ma nic
    dziwnego w tym, że się takiego wpuszcza na pokład i jednocześnie policje
    na pieszych na czerwonym.

    Shrek

  • 108. Data: 2019-01-28 20:07:47
    Od: "Stokrotka" <o...@i...pl>

> [...]
    > nożem (no przynajmniej dopóki rzeczywiście kogoś nie zadzga - wtedy to
    > sprawa nabiera mocy urzędowej). Powariowali ci obywatele...

    NIe zgadzam się z tobą w kwesti reakcji policji (raczej jej braku) na donos
    matki,
    ale bardzo dobże się ciebie czyta, to uzasadnienie jest super.

    --
    (tekst bez: ó, ch, rz i -ii)

  • 109. Data: 2019-01-28 20:38:57
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 28-01-19 o 18:21, Shrek pisze:

> [...]
    > sie wyrzuca takie info do okrągłego segregatora a po dwóch tygodniachygodniach
    > wysyła zawiadomienie o umorzeniu postępowania z powodu niewykrycia

    Normalnie z treści telefonów na 112 nikt notatek nie sporządza.
    Natomiast jakim trzeba być ..., żeby oczekiwać, ze jak ktoś informację o
    czymś wyrzuci do kosza oczekiwać, że po dwóch tygodniach na nią odpisze?

  • 110. Data: 2019-01-28 20:41:28
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 28-01-19 o 19:51, Shrek pisze:

> [...]
    > przecież nikt schizola nie będzie sprawdzał i w sumie nie ma nic
    > dziwnego w tym, że się takiego wpuszcza na pokład i jednocześnie policje

    Mam silne wątpliwości, czy to ma cokolwiek wspólnego z rozmową.