  • Data: 2005-08-28 10:25:00
    Temat: Sprzedaż oprogramowania
    Od: " Tomasz " <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam.

    Mam taki pytanie. Jestem w trakcie tworzenia oprogramowania dla pewnej firmy.
    Mój program będzie realizował pewne zadania przy pomocy innego zewnętrznego
    programu (nazwijmy go smiglidigli). Tego smiglidigli nie da się zakupić nigdzie
    w Polsce, jedynie przez Paypal kupuje się seriala. Chcę zakupić tego seriala i
    sprzedać całość jako komplet. Kupiec zgodziłby się na to, ale problem jest w
    tym, że nie będzie na fakturze pozycji smiglidigli i moj_program tylko całość
    jako zestaw. Czy przy kontroli legalności mogą kwestionować legalność tego
    zakupionego programu ? Chyba, że mogę wystawić fakturę na śmiglidigli sam tej
    faktury nie mając (bo za płatność przez paypal chya nikt mi fvat nie wystawi),
    ale ztcw to nie mogę.
    Jak to rozwiązać ?

    Dzięki, pa.