  • 111. Data: 2009-02-10 08:34:32
    Temat: Re: Sprzedawca nie rozmieni większej kwoty pieniędzy.
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    news:gmq4fq$rei$1@news.onet.pl...

    > jak to, przecież sprzedawcy nei mają drobnych i czekają az ja przyniosę im
    > odliczoną kwotę.

    pewnie zabraklo ci emotikona, ale poki co cierpliwy jestem

    problem nie jest w wydawaniu reszty, problem jest w placeniu banknotem 50,
    czy 100 za zakupy o wartosci np 2,57 i to zaraz po otwarciu sklepu

    jak robisz po poludniu zakupy za kilkadziesiat zlotych to reszty zawsze sie
    znajda i o tych wlasnie mowie

  • 112. Data: 2009-02-10 09:38:33
    Od: Kocureq <a...@...stopce.pl>

    szerszen pisze:
    > jak robisz po poludniu zakupy za kilkadziesiat zlotych to reszty zawsze
    > sie znajda i o tych wlasnie mowie

    Za kilkadziesiąt złotych płaci się kartą, więc nie wydają drobnych. A
    jak chcesz za 2,50, to nie wydają drobnych ;)

    =^;^= [ [nick][at][nick].com ] =^;^=
    / | [ GG# 1365999 ICQ# 31547220 ] | \
    (___(|_|_| [ k...@j...org ] |_|_|)___)

  • 113. Data: 2009-02-10 11:35:16
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Kocureq" <a...@...stopce.pl> napisał w wiadomości

    > Za kilkadziesiąt złotych płaci się kartą,

    nie wszedzie

  • 114. Data: 2009-02-16 18:45:29
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Tue, 10 Feb 2009, Kocureq wrote:

    > Za kilkadziesiąt złotych płaci się kartą

    Tylko w ostateczności.
    Ja tam wolę jak sprzedawca ma te 3% taniej (a w ostateczności
    niech sobie zarobi - np. wożeniem pieniędzy :P).

    pzdr, Gotfryd