  • 1. Data: 2009-02-05 06:43:23
    Temat: wyjawienie majątku
    Od: "Marcin" <markus1975wytnij to@o2.pl>

    Może ktoś składał i ma podobne doświadczena.
    Egzekucja komornicza nie przyniosła efektu, chcę złożyć do Sądu wniosek o
    wyjawienie majątku przez dłużnika. Nie wiem czy to coś da, prawo czasami nie
    ma nic wspólnego z logiką. Firma, z którą wygrałem sprawę jest prowadzona
    przez stowarzyszenie - odrębne nipy i regony powodują, że są traktowane jako
    dwie odrębne firmy, sąd tak uznał i zasądził od firmy-oddziału. Jednakże w
    firmie tej pracują pracownicy stowarzyszenia, należności wobec firmy-
    oddziału są przekazywane na konto stowarzyszenia. Mimo, że firma - oddział
    przynosi zyski (znalazłem publikacje nt. wygranych przetargów i wiem że
    realizowała kilka zadań dla różnych instytucji), zyski te wędrują na konto
    stowarzyszenia, a z konta stowarzyszenia komornik nie ściągnie, bo to INNA
    FIRMA. Błędne koło i chowanie kasy przed komornikiem w obliczu prawa.
    Jak to rozgryźć? Co daje złożenie takiego wniosku i jakie informacje ma
    obowiązek dluznik złozyć?

  • 2. Data: 2009-02-05 06:45:28
    Temat: Re: wyjawienie majątku
    Od: "Marcin" <markus1975wytnij to@o2.pl>

    Użytkownik "Marcin" <markus1975wytnij to@o2.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > chowanie kasy przed komornikiem w obliczu prawa.
    > Jak to rozgryźć? Co daje złożenie takiego wniosku i jakie informacje ma

    ......i jak ugryźć stowarzyszenie?

  • 3. Data: 2009-02-05 19:44:06
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

> [...]
    > INNA FIRMA. Błędne koło i chowanie kasy przed komornikiem w obliczu
    > prawa. Jak to rozgryźć? Co daje złożenie takiego wniosku i jakie

    Skoro znalazłeś wygrane przetargi, to skieruj egzekucję (za pośrednictwem
    komornika) do wierzytelności z tytułu wygranych przetargów. Komornik nakaże
    zapłacić jemu,a nie Stowarzyszeniu i po sprawie. po co kombinować z
    zajmowaniem majątku?

  • 4. Data: 2009-02-06 05:46:49
    Od: "Marcin" <markus1975wytnij to@o2.pl>

> [...]
    > komornika) do wierzytelności z tytułu wygranych przetargów. Komornik
    > nakaże zapłacić jemu,a nie Stowarzyszeniu i po sprawie. po co kombinować

    Bo skończyli prace, a pieniędzy nie mają. Jakby mieli w toku jakieś zlecenia
    zgłosiłbym komornikowi.

  • 5. Data: 2009-02-06 09:42:12
    Od: Herald <h...@o...eu>

    Dnia Thu, 5 Feb 2009 07:43:23 +0100, Marcin napisał(a):

> [...]
    > stowarzyszenia, a z konta stowarzyszenia komornik nie ściągnie, bo to INNA
    > FIRMA. Błędne koło i chowanie kasy przed komornikiem w obliczu prawa.

    Z opisu wynika że za zrealizowane zadania Twój dłuźnik wystawia rachunki z
    OBCYM nr rachunku bankowego. To celowe unikanie egzekucji, działanie na
    szkodę firmy przez Zarząd? Księgowość? Prezesa?