  • 21. Data: 2009-03-12 20:01:13
    Temat: Re: "Sprzedam nerkę" [CROSS POST]
    Od: "Tiber" <p...@p...onet.pl>

    Johnson, lewak przebrzydły albo prawicowy pacan
    w wiadomości gpb4je$cs8$...@i...gazeta.pl pobredza:

    > Nie mógłby cię pozwać, bo to co piszesz świadczy o chorobie, która
    > wyłącza odpowiedzialność.

    Jakiej niby chorobie? Nerki są niesmaczne?

    --
    tbr

  • 22. Data: 2009-03-12 21:56:51
    Od: "Aicha" <b...@t...ja>

    Użytkownik "Tiber" napisał:

    > Jakiej niby chorobie? Nerki są niesmaczne?

    Smaczne, ale niezbyt zdrowe, jak to podroby.

    --
    Pozdrawiam - Aicha

  • 23. Data: 2009-03-12 22:08:10
    Od: "HALF&HALF" <h...@o...eu>

    > Użytkownik "Tiber" napisał:
    > Smaczne, ale niezbyt zdrowe, jak to podroby.

    Smaczny jest zurek na pluckach.
    Podroby maja duzo magnezu.
    Proponowalem na jednej z grup ze kupie plucka ale odpisal ze nie moze i
    tylko nerke a zurek na nerkach to raczej kiepska sprawa... :-)

  • 24. Data: 2009-03-12 22:10:00
    Temat: Re: "Sprzedam nerkę" [CROSS POST] - link do ogłoszenia
    Od: "HALF&HALF" <h...@o...eu>

    Użytkownik "Koziołek" <d...@X...pl> napisał w wiadomości
    > Żeby nie było wątpliwości: zainspirował mnie ten wątek:
    > http://groups.google.pl/group/alt.pl.emigracja.londy
    n/browse_frm/thread/c016cb96ffda097a

    > Koziołek

    W ktorym ja zapoczatkowalem konsumpcyjny zamiar dodam nieskromnie :-)

  • 25. Data: 2009-03-12 22:11:08
    Od: "Tiber" <p...@p...onet.pl>

    Aicha, lewak przebrzydły albo prawicowy pacan
    w wiadomości gpc0ij$rjj$...@i...gazeta.pl pobredza:

    > Smaczne, ale niezbyt zdrowe, jak to podroby.

    No to rzeczywiście trzeba być chorym psychicznie żeby się świadomie tak
    truć :)

    --
    tbr

  • 26. Data: 2009-03-12 22:25:12
    Od: "Aicha" <b...@t...ja>

    Użytkownik "HALF&HALF" napisał:

    > Smaczny jest zurek na pluckach.
    > Podroby maja duzo magnezu.

    ... i cholesterolu.

    > Proponowalem na jednej z grup ze kupie plucka ale odpisal
    > ze nie moze i tylko nerke a zurek na nerkach to raczej kiepska
    > sprawa... :-)

    A móżdżku nie chciał sprzedać?
    http://f.kuchnia.o2.pl/temat.php?id_p=269

    --
    Pozdrawiam - Aicha

  • 27. Data: 2009-03-12 22:31:43
    Od: "HALF&HALF" <h...@o...eu>

    > Użytkownik "HALF&HALF" napisał:
    > A móżdżku nie chciał sprzedać?
    > http://f.kuchnia.o2.pl/temat.php?id_p=269

    Nie pytalem bo konsumpcja tego to sie lekko brzydze. Z reszta i tak cala ta
    sprawa mocno szemrana mi sie wydaje...

  • 28. Data: 2009-03-13 03:17:18
    Od: ant <a...@n...tld>

    HALF&HALF wrote:
    > Użytkownik "Koziołek" <d...@X...pl> napisał w wiadomości
    n/browse_frm/thread/c016cb96ffda097a
    > W ktorym ja zapoczatkowalem konsumpcyjny zamiar dodam nieskromnie :-)

    Bon Appétit ;)

  • 29. Data: 2009-03-13 03:21:57
    Od: ant <a...@n...tld>

    HALF&HALF wrote:
> [...]
    > Proponowalem na jednej z grup ze kupie plucka ale odpisal ze nie moze i
    > tylko nerke a zurek na nerkach to raczej kiepska sprawa... :-)

    Żurek z białą kiełbasą też jest dobry :)
    Popytaj, moze też chce sprzedać ;)

    BP, MSPANC.

  • 30. Data: 2009-03-13 12:15:13
    Od: "lukeg" <n...@n...com>