  • 31. Data: 2009-03-13 14:48:25
    Temat: Re: "Sprzedam nerkę" [CROSS POST]
    Od: "boukun" <b...@n...pl>

    Użytkownik "Koziołek" <d...@X...pl> napisał w wiadomości
    news:gpb6qc$ntc$1@inews.gazeta.pl...
    > Przyjmijmy, że przekazano mi w szpitalu tę nerkę. Interesuje mnie aspekt
    > prawny konsumpcji, a nie "gdybanie" na temat tego, jak się w moje łapy
    > dostała.
    >
    > Koziołek

    W Niemczech jeden prawnik zabił na życzenie swojej ofiary faceta i go potem
    skonsumował. Kanibalizm uszedł mu na sucho, bo nie mają tam na to paragrafu.
    Podejrzewam, że w Polsce zawsze się coś znajdzie.

    boukun

  • 32. Data: 2009-03-13 19:54:20
    Od: armar <a...@p...fm>

    szerszen pisze:

    > Użytkownik "Koziołek" napisał w wiadomości

    > nie mozesz tego przyjac
    > w polsce nikt nie wytnie, nie amputuje, nawet nie dokona wazektomii, czy
    > jak sie to tam nazywa, czyli podwiazania jajnikow, czy przeciecia
    > nasieniowodow, jest to nielegalne,

    W Polsce nie można tego dokonać ze względu na okaleczenie człowieka,
    a nie ze względu na niemożność usunięcia jednego z organów:

    Art. 156. § 1. Kto powoduje ciężki uszczerbek na zdrowiu w postaci:

    1) pozbawienia człowieka wzroku, słuchu, mowy, zdolności płodzenia,

    2) innego ciężkiego kalectwa, ciężkiej choroby nieuleczalnej lub
    długotrwałej, choroby realnie zagrażającej życiu, trwałej choroby
    psychicznej, całkowitej albo znacznej trwałej niezdolności do pracy w
    zawodzie lub trwałego, istotnego zeszpecenia lub zniekształcenia ciała,

    podlega karze pozbawienia wolności od roku do lat 10.

    Niestety zarażanie ludzi chorobami psychicznymi,
    które również prowadzą do kalectwa (jak np anoreksja
    - czyli niezdolność do pracy, lub homoseksualizm - czyli niezdolność
    do posiadania potomstwa w związku) nie jest zagrożone żadną karą.

    > zamiast tak komplikowac sprawe, powinienes po prostu zadac pytanie, czy
    > jedzenie ludzkiego miesa jest w polsce legalne, oczywiscie pozyskanego
    > nie w drodze przestepstwa

    Niektórzy sobie obgryzają skórki. :)

    --
    Pozdrawia Marek

  • 33. Data: 2009-03-14 01:55:21
    Od: "Tiber" <p...@p...onet.pl>

    boukun, lewak przebrzydły albo prawicowy pacan
    w wiadomości gpdrrg$o3e$...@a...news.neostrada.pl pobredza:

    > W Niemczech jeden prawnik zabił na życzenie swojej ofiary faceta

    Rany, double murder!

    > i go
    > potem skonsumował.

    Tylko przystawki.

    > Kanibalizm uszedł mu na sucho, bo nie mają tam na
    > to paragrafu. Podejrzewam, że w Polsce zawsze się coś znajdzie.

    A widzisz subtelną różnicę pomiędzy zabiciem kogoś a okaleczeniem?

    --
    tbr

  • 34. Data: 2009-03-14 09:19:05
    Od: "boukun" <b...@n...pl>

    Użytkownik "Tiber" <p...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    >
    > Rany, double murder!

    > Tylko przystawki.

    > A widzisz subtelną różnicę pomiędzy zabiciem kogoś a okaleczeniem?

    To miły, elegancki pan - mówią sąsiedzi o 41-letnim Arminie M. z Rotenburga.
    Elegancki pan nie kryje, że jest ludożercą. Hans Manfred Jung, prokurator z
    Kassel, wydał nakaz aresztowania na podstawie paragrafu "domniemanie
    morderstwa". Niemieckie prawo nie przewiduje bowiem kary za kanibalizm. Armin M.
    nie zaprzecza, że zabił. Zaprzecza, że jest mordercą. Jego ofiara "chciała
    umrzeć i chciała być zjedzona". On tylko spełnił jej życzenie. Na dowód
    przygotował ponadgodzinne nagranie wideo, które skopiował też na płytę CD.

    Armin M. i o rok starszy Bernd Jürgen B. z Berlina poznali się przed dwoma laty.
    Połączyło ich zainteresowanie komputerami. Obok zamiłowania do surfowania w
    Internecie, panów zbliżyły także skłonności homoseksualne. Wkrótce okazało się,
    że łączy ich coś więcej: upodobania kanibalistyczne. Podczas randki w mieszkaniu
    Armina M. w Rotenburgu Bernd Jürgen B. zgodził się, by jego kochanek odciął mu
    penisa, którego potem razem zjedli. Bernd B. postanowił następnie, że chce być
    zjedzony w całości. Uczynny Armin M. włączył kamerę i przystąpił do realizowania
    woli partnera. Ofiara zmarła od ciosów nożem w szyję. Następnie Armin M.
    podzielił ciało na porcje, zapakował w folię i ułożył w zamrażalniku. Niejadalne
    resztki zakopał w ogrodzie. Armin M. zjadał przyjaciela przez wiele miesięcy.
    Gdy zapasy się kończyły, ogłosił w Internecie, że poszukuje mężczyzny, który
    chce być zjedzony. Właśnie ten anons naprowadził policję na jego trop. W domu
    Armina M. znaleziono ostatnie, zamrożone porcje ludzkiego mięsa, kasetę wideo i
    płytę CD z makabrycznym zapisem.
    Kanibal z Rotenburga był przez dwanaście lat zawodowym żołnierzem Bundeswehry
    (dosłużył się stopnia starszego sierżanta). W policyjnej kartotece figurował
    jako osoba zaginiona, gdyż jego mieszkanie w Berlinie stało puste od stycznia
    2000 r. Armin M. nie czuje się mordercą. B. "chciał umrzeć i chciał być
    zjedzony", a "człowiek ma prawo sam decydować o swym losie".
    http://www.wprost.pl/ar/?O=37574&C=57

    boukun

  • 35. Data: 2009-03-14 09:26:50
    Od: "Tiber" <p...@p...onet.pl>

    boukun, lewak przebrzydły albo prawicowy pacan
    w wiadomości gpftb9$sor$...@n...news.neostrada.pl pobredza:

    > http://www.wprost.pl/ar/?O=37574&C=57

    No to i całego. A następnym razem tnij cytaty, zwłaszcza te fragmenty do
    których nie masz zamiaru się odnieść, i nie przeklejaj całego Internetu.

    --
    tbr

  • 36. Data: 2009-03-14 09:33:31
    Od: "boukun" <b...@n...pl>

> [...]
    >
    > No to i całego. A następnym razem tnij cytaty, zwłaszcza te fragmenty do
    > których nie masz zamiaru się odnieść, i nie przeklejaj całego Internetu.

    Bez przesady, z tym cięciem cytatów i kilkoma kilo tekstu.

    boukun

  • 37. Data: 2009-03-14 09:53:55
    Od: "Tiber" <p...@p...onet.pl>

    boukun, lewak przebrzydły albo prawicowy pacan
    w wiadomości gpfu6b$kn$...@n...news.neostrada.pl pobredza:

    > Bez przesady, z tym cięciem cytatów

    Z przesadą, bo po to są zbędne cytaty żeby je wycinać przy odpowiadaniu.

    > i kilkoma kilo tekstu.

    Z którego na potrzeby dyskusji ważne było jedno zdanie.

    --
    tbr

  • 38. Data: 2009-03-14 11:12:42
    Od: "boukun" <b...@n...pl>

    > Z przesadą, bo po to są zbędne cytaty żeby je wycinać przy odpowiadaniu.

    Czasami lepiej jest jednak zachować większoą część wątku, by zachowqać
    przejrzystość, do czego się odnosimy. Dzisiaj nie powinno to nikomu
    przeszkadzać.

    > Z którego na potrzeby dyskusji ważne było jedno zdanie.

    Z tym bym akurat polemizował i tak tekst zacytowany był o znaczną jego część
    skrócony, a najważniejszej konkluzji wcale nie zacytowałem:
    Armin M. stwierdził w sądzie, że "w Niemczech żyje ponad 800 ludożerców".
    Obrońca Harald Ermel liczy na łagodny wymiar kary, gdyż jego klienta nie można
    sądzić pod zarzutem morderstwa, lecz tylko "pozbawienia życia na żądanie". W
    takim wypadku niemiecki kodeks przewiduje do pięciu lat więzienia. Ponieważ
    Armin M. cieszy się dobrą opinią, można się spodziewać, że szybko wyjdzie na
    wolność.

    Autor: Piotr Cywiński

    To jest idealna odpowiedź, na nurtujące Koziołka zagadnienie. Ja bym na jego
    miejscu porozmawiał z dawcą, czy może sobie zrobić cynaderki z jego nerki?

    boukun

  • 39. Data: 2009-03-14 23:19:42
    Od: "HALF&HALF" <h...@o...eu>

    > Żurek z białą kiełbasą też jest dobry :)
    > Popytaj, moze też chce sprzedać ;)

    A skad wiesz ze biala antysemito? :-)

  • 40. Data: 2009-03-16 07:44:17
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "armar" <a...@p...fm> napisał w wiadomości

    > W Polsce nie można tego dokonać ze względu na okaleczenie człowieka,
    > a nie ze względu na niemożność usunięcia jednego z organów:

    a czy ja napisalem ze jest to niemozliwe?