  • 1. Data: 2009-03-12 12:04:43
    Temat: Co znaczy ,ze "rachunek jest ODPISANY"?DLUG W BANKU
    Od: "henk" <h...@i...pl>

    Witam
    Gdy w Banku chciałem sie dowiedzieć jaka kwotę jestem na dzień dzisiejszy
    winny ,za nie spłacony kredyt , dowiedziałem sie, -CYTUJE"RACHUNEK JEST
    ODPISANY"i Pani mi wyjaśniła,ze mojego długu nie sprzedadzą firmie
    windykacyjnej typu KRUK, bo BPH tak nie robi, po drugie w zasadzie to mnie
    nie bede ściągać za dług , bo maja wyrok komornika o nie ściągalności i
    tylko jak BARDZO CHCE TO MAM SPŁACAĆ "PO ILES" TAK BY SPŁACIĆ owe 1750zł.To
    kwota niespłacona, w ogole nic nei wpomnial o odsetkach, definitywnie podala
    mi kwotę 1750zł ,ze mam to do splacenai, mimo,ze kredyt był nie spłacony w
    2006 roku wlasei w takiej kwocie, nic nie rozumiem , mam ten dług ?
    a moze napisac jakies pismo z posba o wyjasneinei ?tylko jak....do kogo

  • 2. Data: 2009-03-12 12:11:31
    Od: "henk" <h...@i...pl>

    Jak sformulowac zapytanei do banku o swoj status? u nich?czy mam u nich
    dlug.I jak napisac prosbe o pisemne potwierdzenei dla mnei,ze Bank nie ma
    wobec mnei finansowycgh roszczen?Chodzi mi o to by uzyskac od BANKU PISMO,
    KTORE ZAGWARANTUJE MI TO,ZE NEI ODEZWA SIE ZA KILKA LAT Z JAKAS PRETENSJA O
    PIENIADZE.Czy moze jest jakis wzor pisma, w ktorym zapytuje sie bank o to
    czy ów ma jakies roszczenai wobec klienta czy nie ?