  • 1. Data: 2009-03-12 13:52:01
    Temat: "Sprzedam nerkę" [CROSS POST]
    Od: Koziołek <d...@X...pl>

    Przepraszam za cross - posta, ale muszę napiętnować mój dylemat.
    Otóż od paru dni na grupach jeden gość ogłasza się, że sprzeda nerkę. Sprawa
    ponoć autentyczna, pisze, aby zainteresowani odzywali się do niego na priv.
    W związku z tym mam pytanie: powiedzmy że chcę gościowi pomóc (bo o cóż
    innego by chodziło jak nie o problemy finansowe), ale nie tak za free. Niech
    do końca życia pamięta, że te pieniążki nie przyszły łatwo. Więc pomimo że
    nerka nie jest mi potrzebna, przyjmę tę "darowiznę", rónocześnie "podaruję"
    mu pewną kwotę pieniężną. No i teraz co zrobić z tą nerką. Mógłbym ją na
    przykład włożyć do formaliny albo ususzyć. Ale przykładowo chciałbym ją
    zjeść. Całość zarejestrować w formie reportażu i umieścić w odcinkach w
    sieci. W związku z tym mam pytanie: czy KK przewiduje jakieś sankcje za
    zjedzenie podarowanej, ludzkiej nerki? Rozumiem, że gdybym kogoś dla tej
    nerki uśmiercił, a następnie ją zjadł, to bym za to beknął. Ale co by było,
    gdybym nerkę zjadł, a gość by później wyciągnął kopyta? Ewentualnie czy
    mógłby mnie później pozwać za zjedzenie jego nerki?

    Z harcerskim pozdrowieniem,

    Koziołek

  • 2. Data: 2009-03-12 14:01:18
    Temat: Re: "Sprzedam nerkę" [CROSS POST]
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Koziołek pisze:

    > Ewentualnie czy mógłby mnie óźniej pozwać za zjedzenie jego nerki?

    Nie mógłby cię pozwać, bo to co piszesz świadczy o chorobie, która
    wyłącza odpowiedzialność.

    --
    @2009 Johnson
    Audiatur et altera pars

  • 3. Data: 2009-03-12 14:07:54
    Od: "Seoman" <r...@t...op.pl>

    Koziołek wrote:
    > [...]

    Uuu, nie ta forma, Koziołku :)

    Pozdrawiam,
    Seoman

  • 4. Data: 2009-03-12 14:10:52
    Od: Koziołek <d...@X...pl>

    Seoman napisał:
    > Uuu, nie ta forma, Koziołku :)

    Starość, nie radość ;)

    Koziołek

  • 5. Data: 2009-03-12 14:22:40
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz>

    W wiadomości:
    zeta.pl
    użytkownik *Koziołek* napisał(a):

    [...]

    A jakbyś tą nerkę chciał od niego uzyskać? Wyciąć mu scyzorykiem? Bo nie
    wierzę, że w szpitalu lekarze by Ci ją oddali do rąk. BTW, Twój post zdaje
    się że kwalifikuje się na grupę pl.sci.medycyna, ale z powodów innych niż
    merytoryczne.

    --
    Big Jack
    //////

  • 6. Data: 2009-03-12 14:32:35
    Od: Maurycy Poszepszyński <""dziobate_mordziska\"@do.piszuarium.pl> . . . >

    Nie, no kuźwa - ludzie to mają pomysły. No weźmy taki Big Jack! Czytnik
    sobie zainstalował? Zainstalował. Dzieciak sąsiada mu czytnik
    skonfigurował? Skonfigurował! No to teraz zobaczta co ten "Big Jack"
    <a...@b...zz> nabazgrał::
> [...]
    > wierzę, że w szpitalu lekarze by Ci ją oddali do rąk. BTW, Twój post
    > zdaje się że kwalifikuje się na grupę pl.sci.medycyna, ale z powodów

    Na grupę? Chcesz udzielać porad psychiatrycznych poza gabinetem lekarskim?
    --
    Z lewactwem się nie dyskutuje, lewactwo wali się w ryj w obronie własnej.
    Nie płakałem po Geremku.

  • 7. Data: 2009-03-12 14:39:05
    Od: Koziołek <d...@X...pl>

    Big Jack napisał:
    > A jakbyś tą nerkę chciał od niego uzyskać? Wyciąć mu scyzorykiem? Bo nie
    > wierzę, że w szpitalu lekarze by Ci ją oddali do rąk.
    Przyjmijmy, że przekazano mi w szpitalu tę nerkę. Interesuje mnie aspekt
    prawny konsumpcji, a nie "gdybanie" na temat tego, jak się w moje łapy
    dostała.

    Koziołek

  • 8. Data: 2009-03-12 14:51:10
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Koziołek" <d...@X...pl> napisał w wiadomości

    > Przyjmijmy, że przekazano mi w szpitalu tę nerkę. Interesuje mnie aspekt
    > prawny konsumpcji, a nie "gdybanie" na temat tego, jak się w moje łapy
    > dostała.

    nie mozesz tego przyjac
    w polsce nikt nie wytnie, nie amputuje, nawet nie dokona wazektomii, czy jak
    sie to tam nazywa, czyli podwiazania jajnikow, czy przeciecia nasieniowodow,
    jest to nielegalne, takze pierwszym problemem jest wyciecie zdrowego organu,
    a dopiero na drugim miejscu przekazanie go komus z zewnatrz

    zamiast tak komplikowac sprawe, powinienes po prostu zadac pytanie, czy
    jedzenie ludzkiego miesa jest w polsce legalne, oczywiscie pozyskanego nie w
    drodze przestepstwa

  • 9. Data: 2009-03-12 15:00:12
    Od: Koziołek <d...@X...pl>

    szerszen napisał:
> [...]
    > nasieniowodow, jest to nielegalne, takze pierwszym problemem jest wyciecie
    > zdrowego organu, a dopiero na drugim miejscu przekazanie go komus z
    OK, poddaję się.

    > zamiast tak komplikowac sprawe, powinienes po prostu zadac pytanie, czy
    > jedzenie ludzkiego miesa jest w polsce legalne, oczywiscie pozyskanego nie
    > w drodze przestepstwa
    "Kodeks karny + kanibalizm" w Google nie daje odpowiedzi (a przynajmniej
    się nie dokopałem). Przypuszczam, że np. jedzenie zwłok podeszło by pod ich
    beszczeszczenie, stąd moja mała prowokacja dotycząca skonsumowania
    podarowanej nerki. Muszę się chyba VaGli spytać - on wszystko wie. Przy
    okazji spytam się o poruszony przeze mnie kiedyś tutaj problem psiej kupę w
    kieszeni ;)

    Koziołek

  • 10. Data: 2009-03-12 15:01:22
    Od: T...@s...in.the.world

    In article <gpb7gs$o4$1@news.task.gda.pl>,
    "szerszen" <s...@t...pl> wrote:

    > zamiast tak komplikowac sprawe, powinienes po prostu zadac pytanie, czy
    > jedzenie ludzkiego miesa jest w polsce legalne, oczywiscie pozyskanego nie w
    > drodze przestepstwa

    Jak to? Nie mozna sobie legalnie odciac palca i ugotowac?

    TA