  • Data: 2003-08-12 10:16:45
    Temat: Sprzedają moją własność! Pomocy!
    Od: "RStras" <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam. Firma w stanie upadłości granicząca ze mną wystawia na przetarg działkę.
    Problem w tym, że zatrudnili "swojego" geodetę i działka cudownie zwiększyła
    powierzchnię obejmując teraz kawałek mojej działki z kawałkiem mojego budynku.
    Jakoś udało im się przepchnąć "poprawkę" przez księgi wieczyste nie informując
    sąsiadów, czyli m.in. mnie. Ręce opadają! Kochani, poradźcie co zrobić zanim
    nowy właściciel przyjdzie do mnie po czynsz od mojego budynku!

    Robert

    r...@o...pl