  • Data: 2004-04-26 11:35:00
    Temat: Spłacony kredyt samochód
    Od: "Macius" <macius@[bezspamu]lonet.gdynia.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Przeszukałem archiwum ale nie znalazłem odpowiedzi.

    Mam samochód wzięty na kredyt. Kredyt nie jest na mnie (jest na mojego ojca)
    i został spłacony kilka dni temu. Samochód w związku z tym że Bank ma
    siedzibe w Gdańsku - został tam zarejestrowany (ja jestem jako
    współwłaściciel. Sam mieszkam w Gdyni i chyba powinienem przerejestrować
    teraz ten samochód - żeby stać się jedynym właścicielem.

    Czy muszę wyrejestrować samochód w UM Gdańska na podstawie papierów z Banku
    i odebranej Karty Pojazdu i zarejestrować go w UM Gdyni? Czy wystarczy
    załatwić wszystko w UM Gdyni, bez jeżdżenia do UM Gdańska?

    --
    Pozdrawiam,
    Macius