  • 11. Data: 2008-05-28 21:43:47
    Temat: Re: Śmierć za niewykonanie rozkazu na wojnie.
    Od: "Newsy" <h...@c...pl>

    Zdrady czego ?

    W imie jakich wartosci mialbym oddac swoje zycie ?
    W imie osranego kaczora i jego kolesi ktorzy daja dupy ameryce ?

  • 12. Data: 2008-05-28 22:12:29
    Od: Marcin Debowski <a...@I...ml1.net>

    Dnia 28.05.2008 Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> napisał/a:
    > Zatem nie ma w czasie wojny kary mogącej odstraszyć przed dokonaniem
    > np. zdrady, której wynikiem mogłoby być przegranie wojny przez RP w
    > ciągu 3 miesięcy?

    W czasie pokoju nie można dokonać czynu który przyniósłby równie lub bardziej
    katastrofalne skutki?

    --
    Marcin

  • 13. Data: 2008-05-28 22:55:51
    Od: BartekK <s...@N...org>

    Johnson pisze:
    > I skąd pomysł że polska nawet bez zdrady mogłaby sie utrzymać 3
    > miesiące? Chyba przeciwko Słowacji.
    I to pod warunkiem że wypowiedzenie wojny wysłalibyśmy im listem, nie
    priorytetowym...

    --
    | Bartlomiej Kuzniewski
    173

  • 14. Data: 2008-05-28 23:04:34
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

> [...]

    Można, ale nie na zasadzie wyroku. Chodzi Ci najpewniej o art. 319 kk i
    tzw. ostateczną potrzebę, gdy dowódca załóżmy zabija dezertera, by
    spowodować posłuch u pozostałych żołnierzy. Teoretycznie jest to możliwe.

  • 15. Data: 2008-05-28 23:06:10
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Liwiusz pisze:

    > Zatem nie ma w czasie wojny kary mogącej odstraszyć przed dokonaniem
    > np. zdrady, której wynikiem mogłoby być przegranie wojny przez RP w
    > ciągu 3 miesięcy?

    Jedyna zdrada, jaka w tej chwili może doprowadzić do przegrania wojny
    przez RP, to wywołanie tej wojny ;->

    ATSD to co, nudzi ci się?

  • 16. Data: 2008-05-29 05:03:50
    Od: " 666" <u...@w...eu>

    Czy to jakis kodeks radziecki??
    Bo mjr. Sucharskiemu to nawet Niemcy szablę zostawili (pomijając fakty poznane
    później, że już od pierwszego dnia
    Sucharski chciał poddać placówkę, natomiast obroną i walką faktycznie kierował jego
    zastępca).
    JaC

    -----

  • 17. Data: 2008-05-29 05:45:03
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    666 napisał(a):

    > Bo mjr. Sucharskiemu to nawet Niemcy szablę zostawili (pomijając fakty
    > poznane później, że już od pierwszego dnia Sucharski chciał poddać
    > placówkę, natomiast obroną i walką faktycznie kierował jego zastępca).

    Zostawili mu szablę? Tę, którą czolgi na pół ten Heros przecinał? ;)
    btw: a znane jest miejsce jego pochówku?

    j.

  • 18. Data: 2008-05-29 19:45:27
    Od: "LukaszS" <l...@p...onet_WYTNIJ_.pl>

    > Zdrady czego ?
    >
    > W imie jakich wartosci mialbym oddac swoje zycie ?
    > W imie osranego kaczora i jego kolesi ktorzy daja dupy ameryce ?

    Racja. To już przezytek. Teraz się walczy się na wojnie dlatego, że się ma taki
    zawód i tyle. Dlatego znosi się takie rzeczy, jak armia z poboru. A poniewaz
    jeszcze jest obowiązek uczestniczenia w obronie kraju, to jak zaniesie się na
    wojnę "w imię obrony ojcowizny" większość przyjmie inne obywatelstwo, żeby się
    wymigać od walki za frajer. Dla mnie tam np. wsio ryba, czy mieszkam w Polsce,
    czy inszym kraju.

  • 19. Data: 2008-05-29 21:42:43
    Od: SzalonyKapelusznik <s...@g...com>

    On 29 Maj, 21:45, "LukaszS" <l...@p...onet_WYTNIJ_.pl> wrote:

> [...]
    > wymigać od walki za frajer. Dla mnie tam np. wsio ryba, czy mieszkam w Polsce,

    Kwestia bedzie powolanie pod dowodzctwo kazdego obywatela bedacego na
    terenie kraju pomiedzy x rokiem zycia a y w celu zarzucenia
    przeciwnika beretami (chyba ze walczymy z Chinami).

  • 20. Data: 2008-06-13 09:24:03
    Od: Gauranga das <g...@t...pl>

    Z przepisów Konstytucji i Kodeksu Karnego Rzeczpospolitej Polskiej
    wynika iż nawet próby zmiany przepisów Konstytucji polegające na
    wprowadzeniu do Konstytucji przepisów umożliwiających uśmiercanie
    kogokolwiek podlegają ściganiu z urzędu tak długo jak długo sprawcy
    będą żyli.
    Według argumentacji osób nawołujących do wprowadzenia kary śmierci
    zasłużyły one na tą karę natychmaist po jej wprowadzeniu.

    Autor: http://eltaoo.blog.onet.pl/