  • 1. Data: 2008-05-28 10:24:55
    Temat: Ubezpieczyciel uchylił się od uregulowania rachunków za mój pobyt w klinice w Niemczech .
    Od: Cobra 2008 <a...@g...com>

    Ubezpieczyciel odmawia zapłaty za mój pobyt w klinice na okliczność
    czasowej utraty przytomoności.Nie wydał mi przy tym decyzji w terminie
    określonym w umowie.Nie mogę podważyć zasadności decyzji, która w
    świetle prawa nie istnieje.W Polsce wystąpiłem do sądu o ustalenie
    nieistnienia decyzji. W Niemczech badania kliniczne wykluczyły abam
    był chory na chorobę przewlikłą.Diagnoza z wypisu klinicznego wykazała
    zero procent alkoholu.Lekarz,który wystawił diagnozę już w tej klinice
    nie pracuje.Chciałem aby lekarz ten wystawił mi atest , który by
    wskazywał jednoznacznie co było bezpośrednią przyczyną mojego
    zemdlenia.Tego typu dokument jest honorowany przez sądy i wierzycieli
    w Niemczech.Klinika w Niemczech nie wie gdzie prowadzi ten lekarz
    praktykę lekarską a ja nie znam na tyle języka niemieckiego aby Go
    namierzyć przez internet.Nie wiem jak mógłbym zmusić ubezpieczyciela w
    Niemczech aby uregulował rachunki wobec udzielonej mi pomocy
    ambulatoryjnej,szpitalnej,lekarskiej,transportowej-
    helikopter.Wytoczenie procesu w Polsce jest dla mnie kłopotliwe,
    utrata dniówek, koszty dojazdu, opłata adwokata( nie miałbym kontroli,
    czy wszystko należycie wykona),.Pstinrowadzę działalność gospodarczą i
    występuję jako pracodawca i pracownik.

  • 2. Data: 2008-05-28 12:14:15
    Od: "Andy" <d...@d...de>

    "Cobra 2008" <a...@g...com> schrieb im Newsbeitrag

    Jak chcesz, zeby Ci pomoc, to usiadz i napist to jeszcze raz. Tylko tak,
    zeby dalo sie cos z tego zrozumiec.
    Najwazniejsze zas tp fakty. Nikt tu nie ma krysztalowej kuli. Nie wiadomo z
    twojego postu, czy mieszkach w Polsce czy Niemczech. Niewiadomo gdzie byl
    ten wypadek. Nie wiadomo co sie stalo. Nie wiadomo jak i kto udzielil Ci
    pomocy. Wiec jak szukasz pomocy, to pomoz sobie najpierw sam.

    Andy

  • 3. Data: 2008-05-28 12:21:25
    Od: Adam Kłobukowski <a...@k...pl>

    Cobra 2008 pisze:
> [...]
    > utrata dniówek, koszty dojazdu, opłata adwokata( nie miałbym kontroli,
    > czy wszystko należycie wykona),.Pstinrowadzę działalność gospodarczą i

    Oddech, pamiętaj o oddechu!!! ;D

    BP MSPANC

    Adam Kłobukowski