  • 1. Data: 2008-05-28 15:29:44
    Temat: Sfałszowane informacji w dowodzie rejestracyjnym
    Od: Pablo <a...@j...cy>

    Rzecz wygląda następująco. Kupiłem samochód, który w dowodzie
    rejestracyjnym miał zatajoną informacje, że jest zarejestrowany, jako
    taksówka. Sprzedający również nie poinformował mnie o tym fakcie.
    Moje pytanie brzmi czy na tej podstawie mogę odstąpić od umowy kupna
    sprzedaży i żądać zwrotu pieniędzy? Od umowy upłynęło 10 dni.
    --
    Pozdrowienia, Paweł

  • 2. Data: 2008-05-28 15:46:08
    Od: "Fotelik" <m...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Pablo" <a...@j...cy> napisał w wiadomości
> [...]
    > Moje pytanie brzmi czy na tej podstawie mogę odstąpić od umowy kupna
    > sprzedaży i żądać zwrotu pieniędzy? Od umowy upłynęło 10 dni.

    Co to znaczy miał zatajoną?
    Ktoś wydrapał Czy po prostu Ci nie powiedział a w dowodzie było?
    Foti

  • 3. Data: 2008-05-28 16:23:35
    Od: "m...@g...com" <m...@g...com>

    On 28 Maj, 17:29, Pablo <a...@j...cy> wrote:
> [...]
    > Moje pytanie brzmi czy na tej podstawie mogę odstąpić od umowy kupna
    > sprzedaży i żądać zwrotu pieniędzy? Od umowy upłynęło 10 dni.

    A dlaczego ten fakt miałby mieć znaczenie? Dlaczego fakt rejestracji
    jako taksówka miałby stanowić wadę pojazdu?

  • 4. Data: 2008-05-28 17:06:54
    Od: Pablo <a...@j...cy>

    Dnia Wed, 28 May 2008 17:46:08 +0200, Fotelik napisał(a):

    > Co to znaczy miał zatajoną?

    W miejscu informacji miał małą naklejkę holograficzną.
    --
    Pozdrowienia, Paweł

  • 5. Data: 2008-05-28 17:13:54
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    > W miejscu informacji miał małą naklejkę holograficzną.

    Można mu najpierw zasugerować, że jeśli nie załatwi sprawy polubownie, to
    złożysz zawiadomienie o oszustwie.

  • 6. Data: 2008-05-28 17:45:02
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Pablo wrote:

    > W miejscu informacji miał małą naklejkę holograficzną.
    a kto ja tam nakleił?

  • 7. Data: 2008-05-28 18:15:52
    Od: Pablo <a...@j...cy>

    Dnia Wed, 28 May 2008 19:13:54 +0200, Robert Tomasik napisał(a):

    > Można mu najpierw zasugerować, że jeśli nie załatwi sprawy polubownie, to
    > złożysz zawiadomienie o oszustwie.

    Jestem umówiony ze sprzedawcą na jutro. Jakich argumentów warto użyć gdyby
    nie chciał rozwiązać umowy? Wiem na pewno, że z takim dowodem
    rejestracyjnym w przypadku kontroli pojazd został by odholowany a dowód
    zatrzymany.
    --
    Pozdrowienia, Pablo

  • 8. Data: 2008-05-28 18:36:48
    Od: KsZZysiek <kszysiek@____tlen.pl>

> [...]
    > nie chciał rozwiązać umowy? Wiem na pewno, że z takim dowodem
    > rejestracyjnym w przypadku kontroli pojazd został by odholowany a dowód

    Najnormalniej w swiecie oskarż go o fałszerstwo tego dokumentu. Za to
    trochę grozi. Nawet więzienie.

    --
    Krzysiek, Krakow, http://kp.oz.pl/

  • 9. Data: 2008-05-28 19:37:48
    Od: Pablo <a...@j...cy>

    Dnia Wed, 28 May 2008 12:45:02 -0500, witek napisał(a):

    > a kto ja tam nakleił?

    Jak zwykle w takim przypadku winnych brak.
    --
    Pozdrowienia, Paweł

  • 10. Data: 2008-05-28 21:50:49
    Od: T <...@t...warszawa.pl>

    m...@g...com pisze:

    > A dlaczego ten fakt miałby mieć znaczenie? Dlaczego fakt rejestracji
    > jako taksówka miałby stanowić wadę pojazdu?

    Bo auto przewoziło przypadkowe osoby? Bo jeździło głównie po mieście?

    --
    http://tomasz.warszawa.pl