  • Data: 2007-07-24 22:31:22
    Temat: Skutery SM na sciezce rowerowo-pieszej
    Od: "Piotrek" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam!
    Nurtuje mnie pewien problem tyczący się PoRD. Sytuacja przedstawia się
    następująco: mamy do czynienia ze "ścieżką rowerową" [znak:
    http://www.znaki-drogowe.pl/images/3_2_4_C_13_16a.pn
    g ], gdzie dopuszczony
    jest ruch pieszych i rowerów. Po tej drodze ostatnio dosyć często porusza
    się patrol straży miejskiej na spalinowych skuterach. Z tego co zauważyłem
    nie są one wyposażone w "koguty" i jeżdzą raczej patrolowo niż
    interwencyjnie.

    Moje pytanie brzmi następująco: czy SM może poruszać się takimi pojazdami po
    drodze rowerowo-pieszej? Jeżeli tak, to w jakich przypadkach?

    --== Piotrek anty!dol ==--
    **## gg: 74 16 74 ##**
    "Na swoją dobrą opinię musimy pracować 20 lat. Wystarczy pięć minut, by ją utracić."
    Warren Buffet