  • Data: 2002-11-11 13:18:07
    Temat: Skreslenie z listy - pilne!
    Od: "jachoo" <z...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam!
    Jestem pewny ze to nie ta lista, ale nie wiem gdzie mam pytac.
    W piatek dostalem list polecony z Uniwerku, ze skreslili mnie z listy
    studentow z powodu nie oddania pracy magisterskiej w terminie. Termin mialem
    do konca wrzesnia, ale prosilem o przedluzenie. Do dnia dzisiejszego nie
    dostalem odpowiedz na tamto pismo, tylko od razu przyslali mi skreslenie.
    Moj promotor nie widz problemu, zebym prace oddal pozniej i bronil sie
    pozniej. Ale jak to wytlumaczyc Dziekanowi!!!???
    Jezeli ktos mial podobny przypadek lub wie o jakims skutecznym rozwiazaniu
    mojego problemu to prosze o rade co robic.
    Nie bardzo wiem co dalej. Czy to oznacza ze wogole nie moge pisac juz pracy
    i jej oddac? czy mozna to zalatwic na innej uczelni?
    Jak moge teraz uzyskac dyplom magistra? Dodam tylko, ze wszytsko mam
    zaliczone oprocz pracy magisterskiej, ktora mam juz na ukonczeniu.
    Prosze o pomoc i pozdrawiam!!