eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoSkończyła się umowa dzierżawy gruntu-miasto chce mi teraz wynająć mój własny garaż › Skończyła się umowa dzierżawy gruntu-miasto chce mi teraz wynająć mój własny garaż
    From: "wromek" <wromek@...poczta.onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Skończyła się umowa dzierżawy gruntu-miasto chce mi teraz wynająć mój
    własny garaż
    Date: Sun, 11 Oct 2009 17:21:25 +0200

    Witam,
    Jakieś 2 lata temu skończyła się umowa dzierżawy gruntu, na którym
    postawiłem garaż murowany za uprzednią zgodą na to urzędu miasta. Teraz po
    ponad 2 latach miasto doszło do wniosku, że stało się właścicielem garażu i
    chce mi go wynająć poprzez zakład gospodarki komunalnej i mieszkaniowej.
    Nie chcą sprzedać gruntu pod garażem ani wydzierżawić na następne np. 20
    lat. Opłata za garaż ma wynosić tyle ile za lokale wzniesione przez nich.
    Czy tak można? Czy mogę starać się o jakieś odszkodowanie lub rekompensatę
    za wzniesienei garażu?

    Pozdrawiam, wromek