eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoSkończyła się umowa dzierżawy gruntu-miasto chce mi teraz wynająć mój własny garaż › Re: Skończyła się umowa dzierżawy gruntu-miasto chce mi teraz wynająć mój własny garaż
  • Data: 2009-10-12 13:56:54
    Temat: Re: Skończyła się umowa dzierżawy gruntu-miasto chce mi teraz wynająć mój własny garaż
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Sun, 11 Oct 2009, wromek wrote:

    > Witam,
    > Jakieś 2 lata temu skończyła się umowa dzierżawy gruntu, na którym
    > postawiłem garaż murowany za uprzednią zgodą na to urzędu miasta. Teraz po
    > ponad 2 latach miasto doszło do wniosku, że stało się właścicielem garażu

    Tak dla porządku: on zawsze był ich.
    "Tego budynek, czyj grunt". Wyjątki są, ale mocno nieliczne.
    Budowniczemu przysługuje "zwrot nakładu na nieswoje".
    Ale patrz niżej.

    > Opłata za garaż ma wynosić tyle ile za lokale wzniesione przez nich.
    > Czy tak można? Czy mogę starać się o jakieś odszkodowanie lub rekompensatę
    > za wzniesienei garażu?

    A jak wyglądała umowa na wzniesienie garażu?
    Wzniesienie *im* garażu :)
    IMVHO - powiedzą, że "za to że Pan wybudował nie płacił Pan czynszu,
    sam Pan się zgodził, jesteśmy kwita".

    pzdr, Gotfryd