eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoSkończyła się umowa dzierżawy gruntu-miasto chce mi teraz wynająć mój własny garaż › Re: Skończyła się umowa dzierżawy gruntu-miasto chce mi teraz wynająć mój własny garaż
  • Data: 2009-10-15 06:09:04
    Temat: Re: Skończyła się umowa dzierżawy gruntu-miasto chce mi teraz wynająć mój własny garaż
    Od: "wromek" <wromek@...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Nie wiem czy widziales program na discovery o przenosinach trwale
    > zwiazanych z gruntem budynkow na duze odleglosci. Ciekawe jak w takim
    > wypadku polskie bezprawie patrzy na takie przypadki (kradziez?).
    >
    > osobiscie postawil bym ultimatum albo przedluzacie umowe albo zabieram
    > garaz wraz z fundamentam i pozostawiam ten grynt w takim stanie w jakim go
    > zastalem.

    teraz gadasz bardziej do rzeczy :)
    widzialem ten program ale takie cos jest raczej nieoplacalne/nie warte
    swieczki ;)
    myslelismy o zostawieniu kupy gruzu na miejscu ale to tez jest dla nas
    wysilek i niepotrzebna strata czasu-nie jestesmy psami ogrodnika.
    na pewno zabierzemy co mozliwe, tak, ze beda musieli jeszcze wlozyc pare
    zlotych zanim wynajma to komus innemu (zabierzemy np. drewniane drzwi w
    calkiem dobrym stanie). Na razie piszemy zeby skorzystali z art. 231 i
    nakazali nam wykup gruntu, jak nie bedą chcieli to my bedziemy chcieli zwrot
    wartosci garazu.

    pozdrawiam, wromek