eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoSkończyła się umowa dzierżawy gruntu-miasto chce mi teraz wynająć mój własny garaż › Re: Skończyła się umowa dzierżawy gruntu-miasto chce mi teraz wynająć mój własny garaż
  • Data: 2009-10-12 20:03:26
    Temat: Re: Skończyła się umowa dzierżawy gruntu-miasto chce mi teraz wynająć mój własny garaż
    Od: "wromek" <wromek@...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Czego nie rozumiesz z postu Gotfryda?

    to takie nasze polskie zeby dojebac komus na poczatku i pokazac gdzie jego
    miejsce zanim mozna mu bedzie pomoc i pokazac ile to sie wie i jakim to sie
    jest dobrodusznym ale i tak dziekuje za pomoc. wlasnie przed chwila ktos mi
    przypomnial ten art. 231 i wychodzi na to, ze tu bedzie on mial zastosowanie
    poniewaz dzialka lezy na obrzerzach miasta i praktycznie garaz jest
    zbudowany na smietniku wiec grunt ten nie ma wielkiej wartosci i pewnie
    murowany garaz znacznie przewyzsza jego wartosc. jutro bedziemy pisac pisma
    ;)

    pozdrawiam, wromek