eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoSkończyła się umowa dzierżawy gruntu-miasto chce mi teraz wynająć mój własny garaż › Re: Skończyła się umowa dzierżawy gruntu-miasto chce mi teraz wynająć mój własny garaż
  • Data: 2009-10-12 20:18:19
    Temat: Re: Skończyła się umowa dzierżawy gruntu-miasto chce mi teraz wynająć mój własny garaż
    Od: witek <w...@g...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    wromek wrote:

    > sobie na ich gruncie...

    nie ma czegoś takiego.

    "im na ich gruncie, do użytkowania dla siebie"

    popatrz na to inaczej.
    Wynajmujesz mieszkanie i robisz rozwałkę ścian bo chcesz mieć inaczej
    pokoje.

    Po pierwsze, było pytać o zgodę czy możesz i na jakich warunkach.
    po drugie jakbyś nie kombinował, to pokoje i nowe ściany dalej będą
    własnością własciciela mieszkania, a nie twoją.
    Ewentualnie, możesz (a czasami musisz) przywrócić stan poprzedni, jeśli
    właściciel mieszkania/terenu nie wyraził zgodny na zmiany i zmian nie
    akceptuje.