    From: "Waldemar \"Jakec\" Bulkowski" <"jakec "@ tlen.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Sklep i złe doradztwo
    Date: Wed, 30 Aug 2006 08:48:58 +0200

    Hi!

    Pewna kobieta poszła do salonu znanej sieci sklepów komputerowych.
    Chciała kompa do prowadzenia małego biura. No i spzedawca przedstawił jej
    ofertę. Sam komp ok, ale powiedział, że konieczna jest jeszcze karta
    graficzna, mimo tego, że na płycie głównej była. Kobitka się zgodziła, bo
    się nie zna. Gościu jej wcisnął grafę za... 1500 zł.
    Jak zobaczyłem fakturę to się we mnie zagotowało. Wytłumaczyłem kobiecie,
    że została wprowadzona w błąd i że to jej w ogóle nie jest potrzebne.
    Pojechała z powrotem i wywalczyła tyle, że zabrali ten sprzęt i dali w tej
    samej cenie, ale z lepszymi innymi parametrami.
    To w sumie nie jest ważne.
    Chodzi mi o aspekt prawny postępowania tego sprzedawcy.
    Wiem, że kobieta zrobiła błąd jadąc sama kupić coś na czym się zupełnie nie
    zna. Ale czy sprzedawca nie złamał jakiś przepisów prawnych?

    3mcie się.
    --
    Waldek "Jakec" Bulkowski
    http://film.e-informator.pl