  • Data: 2006-08-30 07:17:52
    Temat: Re: Sklep i złe doradztwo
    Od: "Neko" <miglce@_bez_spamu_wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Waldemar "Jakec" Bulkowski" <"jakec "@ tlen.pl> napisał w

    > Chodzi mi o aspekt prawny postępowania tego sprzedawcy.
    > Wiem, że kobieta zrobiła błąd jadąc sama kupić coś na czym się zupełnie
    > nie
    > zna. Ale czy sprzedawca nie złamał jakiś przepisów prawnych?

    Zadnych przepisow prawnych sprzedawca nie zlamal.
    Jest niepisana zasada - nie znasz sie nie kupujesz.

    Ja sie specjalnie na samochodach nie znam - jak ide
    kupic woz to biore specjaliste ze soba, aby mi kitu
    nie wcisneli. Jesli jednak kupujesz nie majac
    bladego pojecia o sprzecie to kupujesz
    na wlasne ryzyko.

    Pozostaje tylko sie cieszyc, ze sprzedawca
    nie wcisnal karte za 3.000 zl.

    Poza tym napisales, ze sprzedawca wymienil sprzet.
    Wypadaloby mu podziekowac.

    Neko