  • 41. Data: 2012-07-26 09:21:05
    Temat: Re: Sfałszowany podpis na umowie telekomunikacyjnej
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl>

    Dnia Thu, 26 Jul 2012 08:43:24 +0200, Andrzej Lawa napisał(a):

    > Oczywiście że nie płacić - dlaczego masz płacić za usługę zamówioną
    > przez przestępcę?

    A kto z tej usługi korzystał? Też przestępca?

  • 42. Data: 2012-07-26 09:28:41
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 26.07.2012 09:21, jureq pisze:

    > A kto z tej usługi korzystał? Też przestępca?

    On korzystał z usługi w TPSA. Nie jego wina, że mu podmienili.

  • 43. Data: 2012-07-26 09:47:45
    Od: Marcin Kuczera <m...@l...usun-to.pl>

    NKAB - wrote:

    > Rzeczowa to by była jak by na spokojnie pomyślał i zdecydował.
    >
    > Wyłudzona? Tak - i za to powinien winny odpowiedzieć.
    > Czy płacić? Przecież usługa jest wykonywana i to za mniejszą opłatę.
    >
    > Stuknij się.

    Ale on nie chce TEJ usługi, on jej nie zamawiał, nie podpisał umowy i
    dlatego nie ma powodu żeby za nią płacić.
    Właściwie to też powinien nie dzwonić z tego telefonu, ale nie jest jego
    winą że został oszukany. Niech NO sobie sprawy rozliczy z TP, a TP
    ewentualnie zafakturuje klienta.

    Wybacz, ale należy mieć w dupie marketing wciskany i zlewać ciepłym
    moczem takie akcje.

    Marcin

  • 44. Data: 2012-07-26 10:13:48
    Od: Marcin Kuczera <m...@l...usun-to.pl>

    > W jakiej sprawie tam się zgłosi? Egzekwowania kar umownych?

    Tak, niestety...

    Marcin

  • 45. Data: 2012-07-26 10:17:17
    Od: Marcin Kuczera <m...@l...usun-to.pl>

    > To już poszło, czekamy na odpowiedź. Kiedy zgłosiliśmy takie (oraz kilka
    > innych) ŻĄDANIE do spółki pozyskującej klientów (czyli winnej
    > sfałszowania) dla nowego operatora, dostaliśmy obraźliwą w takim wypadku
    > odpowiedź, że powinniśmy zgłosić się do spółki, z którą to PODPISALIŚMY
    > UMOWĘ (dosłownie!) i która świadczy usługę. To chyba główny powód, że
    > zrobiłem się dość zaciekły na obie te spółki. Przy okazji pytanie: czy
    > wolno im tak wymieniać między sobą nasze dane osobowe, których to z
    > resztą nikomu z nich nie przekazaliśmy?

    Na podstawie odpowiedniej umowy między spółkami - tak.
    To tak jak CallCenter może być obsługiwane przez firmę Y i mieć dostęp
    do danych osobowych firmy X.
    Ale musi być to zgodne z ustawą o ochronie danych osobowych.

    Marcin

  • 46. Data: 2012-07-26 10:19:14
    Od: Marcin Kuczera <m...@l...usun-to.pl>

    ja wrote:
    > Uaktualnienie:
    > Wraz z wnioskiem o rezygnacji z zamówienia WLR poszło do TP ksero
    > opieczętowanego przez prokuraturę naszego zawiadomienia o podejrzeniu
    > popełnienia przestępstwa. Nie zadziałało. To również tak na przyszłość.

    TP jedzie po procedurach (inaczej UKE robi im z dupy kosmodrom), a w
    procedurach nie ma czegoś takiego. Niestety paragrafy nie przewidują
    takich wałków.
    Możesz natomiast wrócić do TP zrywając niepodpisaną umowę z NO.
    Niestety do TP już na nowych zasadach.

    Marcin

  • 47. Data: 2012-07-26 10:33:21
    Od: ja <b...@b...org>

    W dniu 26.07.2012 10:13, Marcin Kuczera pisze:

    > Tak, niestety...

    Ale umowy podpisanej przecież nie mamy. Znowu urobor...

  • 48. Data: 2012-07-26 10:37:42
    Od: ja <b...@b...org>

    > A kto z tej usługi korzystał? Też przestępca?

    Tak się składa, że w czasach gdy w domu jest więcej komórek niż
    domowników, nikt nie ma zwyczaju korzystać ze stacjonarnego. Raz
    zadzwoniłem na 800 500 005.

  • 49. Data: 2012-07-26 10:47:40
    Od: ja <b...@b...org>

    W dniu 26.07.2012 10:19, Marcin Kuczera pisze:
    > [...]
    >
    > TP jedzie po procedurach (inaczej UKE robi im z dupy kosmodrom), a w
    > procedurach nie ma czegoś takiego.
    Tego się domyślałem.

    > Możesz natomiast wrócić do TP zrywając niepodpisaną umowę z NO.
    > Niestety do TP już na nowych zasadach.
    Właśnie, na nowych zasadach, czyli na czas określony. Brak mi wiedzy,
    jak zostanie to potraktowane, kiedy zechcę przejść na FunPacka. Czy
    rozwiązanie umowy będzie skutkiem migracji technicznej, czy też zerwanie
    z naszej winy i kary umowne.

  • 50. Data: 2012-07-26 11:34:35
    Od: m <m...@g...com>

    W dniu 26.07.2012 01:36, ja pisze:

> [...]
    > grupie nie otrzymałem. W tym miejscu mam już jednak przesłankę aby
    > stwierdzić, że NO o fakcie fałszerstwa wiedział, jednak nie chciał
    > poczekać z domaganiem się kasy. Pytanie czy miał do tego podstawę.
    >
    > Może to lekko naciągane uzasadnienie z mojej strony, jednak nie
    > satysfakcjonuje mnie, że zrobi się kozła ofiarnego z szeregowego
    > pracownika spółki zajmującej się pozyskiwaniem klientów dla NO. Nie
    > jestem zwolennikiem konspiracyjnych teorii, jednak uważam, że całość
    > jest dobrze zorganizowana i NO zdaje sobie sprawę, w jaki sposób klienci

    IMHO jest to bardzo prawdopodobne ...

> [...]
    > czy spółki te mogą wymieniać nasze dane osobowe między sobą jak im się
    > podoba? Skąd je wzięły to też interesująca kwestia, jednak nie do Was.
    > Słyszałem też (bo sam nie oglądam TV), że Orange płaci już za czas
    > antenowy, aby "reklamować" swój nr 800 500 005 służący zgłaszaniu nadużyć.
    >
    > Jeśli więc pytasz o moje motywacje, to rozjuszyłem się lekko i marzy mi
    > się coś więcej niż krew koziołka. Prawdopodobnie nic nie ugram, bo
    > praktycznie niewykonalne jest udowodnienie tego, o czym piszę. Ale chcę
    > spróbować. Choćby w celu zahartowania skóry w miejscu ciała, gdzie plecy

    ... ale możliwe do udowodnienia tylko jakby takich zgłoszeń było wiele.
    Tj - możliwe do udowodnienia by było może nawet przy jednym zgłoszeniu,
    ale wysiłek w stosunku do rangi problemu by był mały.

    Bo jeszcze wyobrażam sobie udowodnienie tego w taki sposób, że
    prokurator "wchodzi do firmy" i przesłuchuje wszystkich po kolei,
    wychodzą rozbieżności w zeznaniach, ktoś tam pęknie, ktoś tam zezna jak
    było naprawdę na złość pracodawcy i się jakoś wyklaruje obraz sytuacji i
    materiał dowodowy.

    Tylko takie coś to w przypadku morderstwa a nie faktury za 100zł :).

    p. m.