  • 51. Data: 2011-12-09 11:33:10
    Temat: Re: Sądy Tuska
    Od: KRZYZAK <k...@k...pl>

    Dnia Mon, 5 Dec 2011 19:49:30 +0100, Robert Tomasik napisał(a):

    > Nie znam szczegółów, a filmik
    > z sieci jest takim sobie materiałem na ten temat. Czy wyjkluczasz, ze ten
    > gość wcześniej coś nabroił?

    Przeciez wykluczyl to Wysoki Sad w uzasadnieniu.

    --
    usenet jest dla mieczakow
    (irc.freenode.net)

  • 52. Data: 2011-12-09 17:41:02
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "KRZYZAK" <k...@k...pl> napisał w wiadomości

    > Przeciez wykluczyl to Wysoki Sad w uzasadnieniu.

    Uzasadnienie sądu jest tylko uzasadnieniem, a nie dowodem w sprawie.

  • 53. Data: 2011-12-09 17:41:44
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    > Uwazasz, ze funkcjonariusz dwukrotnie stosowal srodki przymusu
    > bezposredniego?

    Nie mam zielonego pojęcia. Film pokazuje po prostu fragment zdarzenia.

  • 54. Data: 2011-12-09 22:21:35
    Od: KRZYZAK <k...@k...pl>

    Dnia Fri, 9 Dec 2011 18:41:02 +0100, Robert Tomasik napisał(a):

    > Uzasadnienie sądu jest tylko uzasadnieniem, a nie dowodem w sprawie.

    Uzasadnienie ilustruje tok myslenia, ktory doprowadzil do wyroku. Jesli
    zalozyc, ze zatrzymany zostal zatrzymany w tym dniu raz, to znaczy ze
    wspomniany film ilustruje ow proces zatrzymania.
    W przeciwnym wypadku musialoby to byc kolejne zatrzymanie, a o zwolnieniu
    nikt nie wspomina.

    --
    usenet jest dla mieczakow
    (irc.freenode.net)

  • 55. Data: 2011-12-09 22:25:04
    Od: KRZYZAK <k...@k...pl>

    Dnia Fri, 9 Dec 2011 18:41:44 +0100, Robert Tomasik napisał(a):

    > Nie mam zielonego pojęcia. Film pokazuje po prostu fragment zdarzenia.

    OK. Czyli mozna tez przyjac, ze zatrzymany byl zatrzymany wczesniej i skuty
    kajdankami, z ktorych sie oswobodzi i dalej spacerowal i musial byc
    zatrzymany powtornie?

    --
    usenet jest dla mieczakow
    (irc.freenode.net)

  • 56. Data: 2011-12-09 22:27:44
    Od: KRZYZAK <k...@k...pl>

    Dnia Mon, 5 Dec 2011 22:40:16 +0100, Robert Tomasik napisał(a):

    > Zarzutu pobicia mu raczej nikt nie postawi. Ja bym mu postawił
    > przekroczenie uprawnień - ale to kwestia drugorzędna i poboczna w tym
    > wypadku.

    Zeby przekroczyc uprawnienia to trzeba owe miec.
    Mozesz przypomniec jakie uprawnienia do kopania w twarz ma cywil?

    --
    usenet jest dla mieczakow
    (irc.freenode.net)

  • 57. Data: 2011-12-09 22:53:33
    Od: "boukun" <b...@n...pl>

    > OK. Czyli mozna tez przyjac, ze zatrzymany byl zatrzymany wczesniej i skuty
    > kajdankami, z ktorych sie oswobodzi i dalej spacerowal i musial byc
    > zatrzymany powtornie?

    To chciałem też wcześniej napisać, ale dałem sobie spokój...

    boukun

  • 58. Data: 2011-12-09 23:09:40
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

> [...]
    > wspomniany film ilustruje ow proces zatrzymania.
    > W przeciwnym wypadku musialoby to byc kolejne zatrzymanie, a o zwolnieniu

    Jest to jakiś argument faktycznie, tym nie mniej nie wiemy, wcześniej nie
    było nieudanej próby zatrzymania. I by ubiec zarzuty - nic mi również nie
    wiadomo, by była. Po prostu sam film jest trochę bez sensu. Nie widzę,
    powodu, by policjant tgak bezsensownie atakował tego człowieka i zakąłdam,
    ze coś tam wcześniej było, czego nie ma na filmie,.

  • 59. Data: 2011-12-09 23:12:26
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

> [...]
    > skuty
    > kajdankami, z ktorych sie oswobodzi i dalej spacerowal i musial byc

    Można przyjąć, że wcześniej próbowano go nieskutecznie zatrzymać i tego nie
    ma na filmie. To oczywiście kopania go nie sankcjonuje w żadnym stopniu,
    ale przynajmniej zmienia troche kontekst sytuacji na korzyść policjanta.

  • 60. Data: 2011-12-09 23:14:12
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    > Zeby przekroczyc uprawnienia to trzeba owe miec.
    > Mozesz przypomniec jakie uprawnienia do kopania w twarz ma cywil?

    Rozporządzenie określa zasady i sposoby użycia Środków Przymusu
    Bezpośredniego - w tym i zadawania ciosów,.