  • 41. Data: 2011-12-06 01:36:55
    Temat: Re: Sądy Tuska
    Od: "boukun" <b...@n...pl>

    news:jbjp6r$gjj$1@inews.gazeta.pl...
    > Użytkownik "boukun" <b...@n...pl> napisał w wiadomości

    > Czyli zarzucasz sądowi, że nie uwzględnił dowodu, o którym nikt na sali
    > rozpraw nie wiedział? Czy nie wydaje Ci się to cokolwiek absurdalnym zarzutem
    > przeciwko sądowi?

    Daj sobie spokój już z tym kapturowym sądem...

    > To moze Ty wiesz wystarczająco dużo. Bo ja mam sporo wątpliwości.

    > Ale co ma jedno do drugiego? Moze był winien. Aleś się uparł :-)

    To Ty nie widzisz tego, co wszyscy gołym okiem widzą...

    boukun

  • 42. Data: 2011-12-06 01:41:07
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    pi$3fb$...@m...internetia.pl...
    > wiadomości news:jbjp6s$gjj$2@inews.gazeta.pl...

    > U mnie się otwierają normalnie. Można wyjść z tego kanału i obejrzeć je
    > bezpośrednio na YT
    > http://www.youtube.com/watch?v=Am3_c_XSp60&feature=c
    hannel_video_title

    Tu jest chyba wreszcie to, o co Ci chodzi. Tylko nie ma nic o zadnjł
    łamanej ręce.

    > http://www.youtube.com/watch?v=5Qzumniiseo&feature=c
    hannel_video_title

    Ten ostatni, to przygłupiasty wywiad dziennikarzy, którzy usilnie chcą, by
    rzecznik powiedział, to co im pasuje.

  • 43. Data: 2011-12-06 01:42:19
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    > Daj sobie spokój już z tym kapturowym sądem...

    > To Ty nie widzisz tego, co wszyscy gołym okiem widzą...

    Wszyscy, to poza Tobą kto jeszcze?

  • 44. Data: 2011-12-06 01:48:00
    Od: "boukun" <b...@n...pl>

> [...]
    hannel_video_title

    > Tu jest chyba wreszcie to, o co Ci chodzi. Tylko nie ma nic o zadnjł łamanej

    Bo jesteś ignorant i nie oglądasz do końca...

    hannel_video_title

    > Ten ostatni, to przygłupiasty wywiad dziennikarzy, którzy usilnie chcą, by
    > rzecznik powiedział, to co im pasuje.

    A Ty usilnie chcesz widzieć wszystko inaczej jak jest.

    Mamy już ponad miesiąc czasu od tych wydarzeń i co? I nic, w publicznych mediach
    na ten temat blokada nałożona, to chyba powinno dać ludziom do myślenia, w jakim
    reżimie przyszło nam żyć...

    boukun

  • 45. Data: 2011-12-06 01:48:52
    Od: "boukun" <b...@n...pl>

    > Użytkownik "boukun" <b...@n...pl> napisał w wiadomości

    > Wszyscy, to poza Tobą kto jeszcze?

    Jesteś ignorant, przecież zignorowałeś wszystkie komentarze, te tu i te na
    portalu...

    boukun

  • 46. Data: 2011-12-06 01:57:33
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    > Jesteś ignorant, przecież zignorowałeś wszystkie komentarze, te tu i te
    > na portalu...

    Tu komentujesz Ty i Liwiusz. Liwiusz przynajmniej konstruktywnie i
    sensownie. A na portalu, to niby co miałbym ignorować lub nie?

  • 47. Data: 2011-12-06 01:59:34
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    >>> http://www.youtube.com/watch?v=5Qzumniiseo&feature=c
    hannel_video_title

    > A Ty usilnie chcesz widzieć wszystko inaczej jak jest.

    CZemu inaczej? Głupoty gadają i próbując idiotę z policjanta robić sami z
    siebie robię kretynów.

    > Mamy już ponad miesiąc czasu od tych wydarzeń i co? I nic, w publicznych
    > mediach na ten temat blokada nałożona, to chyba powinno dać ludziom do
    > myślenia, w jakim reżimie przyszło nam żyć...

    Albo Tobie, że może nie do końca masz rację.

  • 48. Data: 2011-12-06 20:19:04
    Od: "boukun" <b...@n...pl>

    > Użytkownik "boukun" <b...@n...pl> napisał w wiadomości

    > CZemu inaczej? Głupoty gadają i próbując idiotę z policjanta robić sami z
    > siebie robię kretynów.

    > Albo Tobie, że może nie do końca masz rację.

    W dzisiejejszych Wiadomościach TV o dziwo było, jak policjanci niesłusznie
    oskarżyli niektórych ludzi podczas słynnych rozrób na stadionie w Bydgoszczy i
    jak się niechlubnie zachowywali podczas tych zamieszek... Może coś się ruszy i w
    sprawie warszawskich prowokacji...

    boukun

  • 49. Data: 2011-12-06 22:31:56
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

> [...]
    > stadionie w Bydgoszczy i jak się niechlubnie zachowywali podczas tych
    > zamieszek... Może coś się ruszy i w sprawie warszawskich prowokacji...

    O ile to były faktycznie prowokacje :-)

  • 50. Data: 2011-12-09 11:29:11
    Od: KRZYZAK <k...@k...pl>

    Dnia Mon, 5 Dec 2011 19:45:16 +0100, Robert Tomasik napisał(a):

    > Nie wiem na czym, ale pewnie nie na tym filmie. A co było wcześniej, zanim
    > film sie zaczyna?

    Uwazasz, ze funkcjonariusz dwukrotnie stosowal srodki przymusu
    bezposredniego?

    --
    usenet jest dla mieczakow
    (irc.freenode.net)