  • Data: 2004-01-14 13:32:07
    Temat: [Sąd Grodzki] proszę mi pomóc
    Od: "Robert Steward" <d...@i...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

    witam
    mam problem i proszę o pomoc (informacje) w n/w sprawie
    pod koniec roku brałem udział w kolizji drogowej
    nie poczuwając się do winy (a mając uszkodzone auto), drugi kierowca również
    wezwałem policje, która wysłała dwa wnioski do Sądu Grodzkiego

    po długim przemyśleniu sprawy, wszelkie fakty niestety świadczą przeciw mnie
    powiniem się kajać

    ale przegapiłem sprawę (nie zdążyłem odkręcić tego w Komendzie Policji,
    bo wczoraj dostałem awizo

    i pytanie
    po odebraniu awiza
    jak sprawę rozegrać, aby jak najmniej to kosztowało
    kiedy przegram będę musiał pokryć koszty Sądu (około 700 złoty)

    Robert Steward

    p.s. podejrzewam że po drobnym otarciu (nad kołem), nawet rzeczoznawca
    nie jest w stanie określić sprawcy uszkodzenia