  • 1. Data: 2004-01-14 13:32:07
    Temat: [Sąd Grodzki] proszę mi pomóc
    Od: "Robert Steward" <d...@i...op.pl>

    witam
    mam problem i proszę o pomoc (informacje) w n/w sprawie
    pod koniec roku brałem udział w kolizji drogowej
    nie poczuwając się do winy (a mając uszkodzone auto), drugi kierowca również
    wezwałem policje, która wysłała dwa wnioski do Sądu Grodzkiego

    po długim przemyśleniu sprawy, wszelkie fakty niestety świadczą przeciw mnie
    powiniem się kajać

    ale przegapiłem sprawę (nie zdążyłem odkręcić tego w Komendzie Policji,
    bo wczoraj dostałem awizo

    i pytanie
    po odebraniu awiza
    jak sprawę rozegrać, aby jak najmniej to kosztowało
    kiedy przegram będę musiał pokryć koszty Sądu (około 700 złoty)

    Robert Steward

    p.s. podejrzewam że po drobnym otarciu (nad kołem), nawet rzeczoznawca
    nie jest w stanie określić sprawcy uszkodzenia

  • 2. Data: 2004-01-14 15:30:04
    Temat: Re: [Sąd Grodzki] proszę mi pomóc
    Od: "Micha$" <l...@i...pl>

    Czy koszta Sadu Grockiego naprawde sa takie duze ??

  • 3. Data: 2004-01-14 17:11:00
    Od: kam <k...@p...onet.plX>

    Micha$ wrote:
    > Czy koszta Sadu Grockiego naprawde sa takie duze ??

    700 zł?
    Jeśli była opinia biegłego, to mogą być.

    KG

  • 4. Data: 2004-01-14 17:19:57
    Od: "Robert Steward" <d...@i...op.pl>

    Użytkownik "kam" <k...@p...onet.plX> napisał w wiadomości

    > 700 zł?
    > Jeśli była opinia biegłego, to mogą być.

    i problem polega na tym jak się od tego ustrzec
    czy można jeszcze sprawę odkręcić??

    Robert Steward

  • 5. Data: 2004-01-14 20:03:35
    Od: kam <k...@p...onet.plX>

    Robert Steward wrote:
    > i problem polega na tym jak się od tego ustrzec
    > czy można jeszcze sprawę odkręcić??

    dobrowolnie poddać się karze
    rozumiem, że dostałeś wezwanie na rozprawę i chodzi o wykroczenie -
    możesz więc złożyć wniosek o skazanie w określony sposób bez
    przeprowadzenia rozprawy (art.58§3 kodeksu postępowania w sprawach o
    wykroczenia), wtedy koszty będą nizsze - 50zł+oplaty zależne od kary

    a jak nie zdążysz, to wniosek o skazanie na rozprawie w trakcie (albo
    przed) składania wyjasnień (art.73kpw), tylko że wtedy koszty zdaje się
    że wzrosną do 100 zł+opłaty

    KG

  • 6. Data: 2004-01-15 08:11:33
    Od: "Robert Steward" <d...@i...op.pl>

> [...]
    >
    > a jak nie zdążysz, to wniosek o skazanie na rozprawie w trakcie (albo
    > przed) składania wyjasnień (art.73kpw), tylko że wtedy koszty zdaje się

    czy określenie "opłaty zależne od kary" mogę zinterpretować jako
    kwoty (wartość mandatu) jaką bym otrzymał od policjanta po wykroczeniu
    (kolizja drogowa)

    Robert Steward

    p.s serdeczne podziękowania za informacje

  • 7. Data: 2004-01-15 09:56:52
    Od: "Rodrig von Falkenstein" <r...@g...pl>

    napisał w wiadomości news:bu5i3k$974$1@nemesis.news.tpi.pl...

> [...]
    > >

    > czy określenie "opłaty zależne od kary" mogę zinterpretować jako
    > kwoty (wartość mandatu) jaką bym otrzymał od policjanta po wykroczeniu

    Są to opłaty zależne od kary wymierzonej przez sąd. Jest do tego odpowiedzni
    przelicznik.