  • Data: 2007-01-14 21:29:55
    Temat: Rozbieżność dat w wyroku
    Od: "kovalek" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Właśnie piszę odwołanie od pewnego wyroku (nie mojego) w sprawie rodzinnej.

    Moją uwagę zwrócił fakt iż wyrok jest z dnia 21.12.2006, a na dole pieczątka
    "za zgodność z oryginałem, dnia 05.12.2006r". Na końcu uzasadnienia wyroku
    równiez widnieje pieczątka Sądu i "za zgodność" również z datą wcześniejszą.

    Jak można rozumieć taki stan rzeczy? Ciężko tutaj mówić o pomyłce, skoro
    data jest zła w dwóch miejsach. Sam wyrok również nie jest zbytnio
    sprawiedliwy i wielu faktów Sąd nie wziął pod uwagę. Zatem czy można
    podejrzewać jakieś "mataczenie" ?

    --
    pozdrawiam
    Leszek Kowalski